eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancjaRe: Dell - bateria a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!nobody
    From: Michal Kawecki <k...@o...px>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Date: Sat, 9 Jul 2011 18:26:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Sender: n...@k...prv
    Message-ID: <1...@k...prv>
    References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.108.152.124
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310229071 13126 213.108.152.124 (9 Jul 2011 16:31:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 16:31:11 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 790
    X-Face: 4obRlfi'll%B9F{p#P6MZfT.KCx'SrQ=}Z#4x&242,LC6rgJ<\d<nYa)b#@8mVVtX(|7xVG
    {w.:udB["^AG0IuMU8-r9*oSF}#'^6e(8]h`Nzjq|
    X-User: kkwinto
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196931
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 17:16:16 +0200, Fox Mulder napisał(a):

    > Witam!
    > W październiku ubiegłego roku kupiłem od firmy X-Kom laptopa Dell Vostro
    > 3300 z 3-letnią gwarancją NBD.
    > Pracuję sobie dzisiaj na baterii, aż tu nagle komputer sam się
    > zahibernował, tak jak zazwyczaj się dzieje, gdy bateria jest bliska
    > rozładowania. Tym razem jednak nie była, laptop parę minut przed został
    > wypięty z gniazdka.
    > Gdy włączyłem komputer ponownie, nadal na baterii, w Win7 wyskoczył mi
    > dymek, abym rozważył wymianę baterii. Po podpięciu w statusie baterii
    > było, że ładuje, ale jej ikonka była przekreślona. Po wypięciu i wpięciu
    > ponownie problem zniknął. Everest mówi, że jej "wear-level" to 8%, czyli
    > w sumie ok.
    > Jako, że z tego co przeczytałem, gwarancja na baterię u Della to 12
    > miesięcy, jednakże nie wiem czy od momentu kupienia, czy wyprodukowania
    > (na baterii jest, że narodziła się 08.2010), to zastanawiam się, czy
    > powinienem to reklamować? Mam podstawy? Jeśli tak, to co zrobić żeby
    > mnie nie wysłali na drzewo? Macie jakieś doświadczenie z polskim
    > serwisem Della?
    >
    > Pozdrawiam!
    >
    > P.S.
    > O baterię raczej staram się dbać, jak komputer pracuje dłużej
    > stacjonarnie i do tego ma dużo do policzenia, to baterię wyciągam -
    > wiadomo, nie lubi ciepła a ten laptop niestety potrafi się nagrzać.
    > Czasami jednak i na baterii musi biedak coś policzyć.
    > Tygodniowo zazwyczaj robię z 5 pełnych cykli rozładowania-ładowania.

    Zgłoś ten problem na infolinii Della. Jeśli uznają to jako usługę
    gwarancyjną NBD, to następnego dnia kurier przywiezie Ci nowiutką,
    pachnącą plastikiem bateryjkę. Starą baterię zostawisz sobie na
    pamiątkę.

    Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych NBD.
    Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę, zawiasy,
    obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od charakteru
    zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w tygodnie
    leżakowania sprzętu w serwisie...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/
    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
    ecki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: