  • Data: 2010-09-02 06:46:51
    Temat: Re: Dell Vostro 3700 a Toshiba Satellite Pro L670
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 20:10:19 +0200, boxfish napisał(a):

    > Taki który tobie odpowiada a skoro nie piszesz nic o potrzebach to weź
    > ładniejszy

    no ale o jakie potrzeby Ci chodzi ? :)
    Komputer jak komputer - można używać do tego albo tamtego to nie jest
    ważne. Ja wiem czego potrzebuje i pisałem o tym - cechą dla mnie
    najważniejszą była relatywnie duża rozdzielczość i matowa matryca, później
    - w miare przyzwoita karta grafiki.
    To sa bardzo zbliżone komputery wiec nie ma tutaj jakiegoś wyboru w stylu
    13 cali, 6h na baterii vs. 17 cali, 1,5h na baterii, gdzie można zadać
    pytanie "a do czego ci to?".