  • Data: 2010-09-01 19:15:25
    Temat: Re: Dell Vostro 3700 a Toshiba Satellite Pro L670
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
    news:91bz85huhwqi.156rphtywoxpp$.dlg@40tude.net...
    > Do finału weszły dwa modele. No i nie wiem na co sie zdecydować.
    > Dell Vostro 3700 czy Toshiba Satellite Pro L670-13M.

    Ja bym brał Della z racji urazu do Toshiby która 3 razy się psuła i w końcu
    za grosze sprzedałem po gwarancji, a tanie nie było - X205 SLI
    Pozostałe moje spotkania z Toshibą to albo kupa kasy za nie wiem co, albo
    dziwnie świecące klawisze z ledwo kontrastowa matrycą. No i częste spotkania
    z jakąś 17-stka także za kupa kasy na którą właściciel strasznie narzeka.

    Więc mam teraz Dell'a, a kierowałem się obsługą klienta i kontaktem,
    warunkami gwarancji (2 lata Home Warranty z wieczorami i sobotami),
    mozliwością złożenia takiej konfiguracji jakiej ja chcę a nie jaka się wala
    na półce oraz czysto subiektywne odczucia - elegancja i prostota bez
    widocznej tandety dająca teoretycznie wrażenie solidności. Bo w praktyce
    dopiero wyjdzie - mam go 9 miesięcy.W pracy mamy multum delli i nikt nie
    narzeka.

    Także jeżeli nie zdefiniowałeś kompletnie żadnych wymagań oprócz podania w/w
    modeli, to brałbym pod uwagę gwarancje i jaki mi się podoba.

    --
    Irokez