    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 20 Nov 2012 07:39:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie
    From: neo <d...@y...pl>

    On 20 Lis, 13:32, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
    > "neo" <d...@y...pl> schrieb im
    Newsbeitragnews:4f48e40a-fc2e-47ac-a8de-1469b94b5f36
    @f17g2000vbz.googlegroups.com...
    > Witam,

    > To mniej więcej tak, jakbyś kupił młot pneumatyczny do wbijania gwózdka pod
    > obrazek.

    No tak. Przepraszam, nie wspomniałem, że przewalam też sporo
    materiałów wideo i różnych śmieci muszę mieć pod ręką ok. 100GB. Poza
    tym, mój delik już nie ciągnie niektórych konwersji, a nawet stronki
    internetowe niektóry już naprawdę wolno działają. Wg ocen, ten nowy
    Dellik to jeden z dzisiejższych żółwików. No ale nie wiem jak
    dokładnie jest, nie siedzę w tym.

    > Ja do czytania ksiażek mam Sony PRS-505, do kolorowych PDF-ów Asusa
    > Transformera T300. Asusek jest wspaniały do czytania i oglądania filmów na
    > leżąco - podpinasz klawiaturę stawiasz na boku i leżąc czytasz lub oglądasz
    > nie nadwyrężając karku. A do programowania (mimo, że nie programuję) kompek
    > stacjonarny, z którego to piszę.

    Ja aż tak dużo nie programuję, bardziej dla siebie, na profesjonalizm
    nawet bym się nie nadawał. Chodzi mi o to, żeby mieć wszystko w jednym
    i zawsze pod ręką. Potrzebuję do tego ok. 100G twardziela. Stacjonarny
    mam i7 z bajerami, ale to do jakiś większych akcji i gromadzenia
    danych. Problem w tym, że nie zawsze daję radę wysiedzieć więcej
    godzin. Czasami trzeba przejść do horyzontu :)

    Piotrek