    From: "Mania" <...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5404bca5$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <lu2mbf$1qh$1@speranza.aioe.org>
    <54050799$0$3057$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Dekoder a karta TV
    Date: Tue, 2 Sep 2014 05:32:07 +0200

    > Zależy co oglądasz, w TV naziemnej masz około 20kanałów, na emitel.pl
    > znajdziesz wykaz, oczywiście nie ma tam Discovery i tym podobnych.
    Głównie nagrywam programy właśnie z takich kanałów jak Discovery,
    więc zostanę przy koncepcji telewizji kablowej. Jak już pisałam,
    satelitarna u mnie odpada, bo talerz musi być zawieszony od strony
    pd-zach.
    Z Waszych odpowiedzi wnioskuję, że jest mi potrzebny dekoder,
    który miałby 2 wyjścia: cyfrowe prowadzące do telewizora
    (gdy go już kupię, prawdopodobnie na początku przyszłego roku)
    i analogowe prowadzące do karty TV w komputerze, pozwalającej
    na nagrywanie programów, a do czasu kupienia telewizora również
    na oglądanie telewizji.
    Jeszcze nie wiem czy dekoder Sagemcom UHD 88 proponowany
    przez Orange ma takie 2 wyjścia. Jeżeli nie, to byłabym skłonna
    zamiast wynajmować powyższy dekoder od Orange, kupić jakiś
    inny, niedrogi, który mógłby być zastosowany w takim zestawie,
    a który miałby owe 2 wyjścia.
    Jeśli ktoś z Was zna dekoder o takich 2 wyjściach, to bardzo proszę
    o podanie marki i symbolu.

    Zapomniałam wcześniej dodać, że musiałaby być możliwość używania
    tych obu wyjść równocześnie, to znaczy, że jeżeli podczas oglądania
    (docelowo) telewizora coś okaże się warte zapisania, to będę mogła
    włączyć zapisywanie na komputerze oraz, że będzie można zaplanować
    zapisywanie jakiegoś programu na komputerze podczas oglądania
    czegoś innego na telewizorze lub przy wyłączonym telewizorze.

    Pozdrawiam
    Mania