  • Data: 2011-05-26 14:33:49
    Temat: Re: Dekoder ADB 2850 ST i dysk USB a obciążenie zalilacza
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Maj, 15:32, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 26 May 2011 04:41:17 -0700 (PDT), ptoki napisa (a):

    specyfikacjihttp://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/
    dyski-twarde-zewnetrzne-25-ca...

    yski-twarde-zewnetrzne-25-ca...

    > Ano bed ... Jednye co mo na to zgra przez SCART na kart TV czy
    > nagrywark , ale to i k opotliwe, i tylko w SD. Ale zawsze co .

    Pytalem z ciekawosci.
    Mnie by nawet qvga urzadzalo. Byle dalo sie zgrac masowo w pda do
    obejrzenia poza domem.
    Nawet z reklamami (bym se przewinął). Troche bez sensu, ten co mu sie
    bedzie chcialo i tak spiraci taki material. A zwyklemu userowi znowu
    DRM w oczy...