  • Data: 2017-05-07 22:39:53
    Temat: Re: Dedykowane ogniwo Li-Ion
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/7/2017 8:19 PM, badworm wrote:
    > do budowanego urządzenia potrzebuję jakieś źródło zasilania a
    > konkretniej akumulator litowo-jonowy z jednym ogniwem :) Mam w obudowie
    > miejsce na baterię o maksymalnych wymiarach 55x40x10. Celuję w jakiś
    > akumulator od telefonu albo aparatu fotograficznego typu "kompakt".

    Sprawdz najpierw najtańsze chyba ogniwa firmowe - Nokia BL-5C
    (53x33.3x5.1). Sa jak widzisz mniejsze niż opisałeś, mają około 1000mAh
    i nawet najtańsze zamienniki zbliżają się do tego wyniku. Ogniw jest
    zatrzesienie i ciągle widuje pojedyncze nowe zabawki kompatybilne z nimi
    więc z dostepem teraz i kiedyś problemu nie będzie.

    Jesli chcesz więcej pojemności w tym rozmiarze to sugeruje wziąć dwa
    ogniwa BL-4C i połaczyć równolegle. Są cieńsze niż 5C wiec po złożeniu
    kanapki wyjdzie koło 10mm.