  • 81. Data: 2012-01-27 21:09:07
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 19:53, LEPEK pisze:

    > Nie - nie wszędzie. Ale tam, gdzie skutki takiej pomyłki mogą być
    > szczególnie poważne - wjechanie pod prąd na autostradę to prawie brak
    > możliwości zawrócenia, wielkie ryzyko śmierci - zarówno tego, kto źle
    > wjechał, jak i jadących prawidłowo, ryzyko dużych szkód, karambolu,
    > blokady autostrady, konieczności kosztownej akcji ratowniczej, itp.

    Litości - przecież wypadek nie był na autostradzie, a na DK 94.
    Dróg tego typu mam dookoła dostatek i przy podejściu prezentowanym
    przez Ciebie, takie oznakowanie miałoby być co skrzyżowanie.
    Później płacz, bo czegoś takiego nie było? Na moją osiedlówkę
    (może nie do końca osiedlówkę) wjeżdżają pod prąd, mimo jasnego
    i czytelnego oznakowania. Ba, nawet się kłócą jak im uwagę zwrócić.

    Ja wiem, że myślenie boli, ale jak ludzi oduczyć jakiegokolwiek
    myślenia oraz zrzucać odpowiedzialność na wszystkich dookoła to
    z całą pewnością się nie poprawi, choćby i wilcze doły z zapadką
    od strony zakazu kopać....

  • 82. Data: 2012-01-27 21:20:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Friday, January 27, 2012, 7:27:50 PM, you wrote:

    > No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
    > normalnym przebiegiem?

    Tak, że powyżej piszesz o 4 latach _i_ 20 kkm. Nie każdy jeździ mało.

    Poza tym - z obserwacji moich wielu _dorosłych_ znajomych, pierwsza
    naprawdę poważna sytuacja trafia się kierowcy po przejechaniu jakiś
    30-50kkm. Szczególnie jeśli do tej pory nie zaliczył nawet obcierki.
    Młodsi zaliczają pierwsze mocne zdarzenie wcześniej.

    Uprzedzając: u mnie też się sprawdziło :( A jak mnie uprzedzali, że
    mnie to niedlugo czeka, to nie wierzyłem - poczucie własnego
    miszczostwa (nie poprawiać!) jest przerażające (z perspektywy lat).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 83. Data: 2012-01-27 22:14:03
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-cit
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    wydaje mi sie ze sytuacja jest patowa
    miejsce pewnie zle oznakowane
    brak poziomych znakow i byc moze tylko jeden pioniowy o zakazie skretu czy
    wjazdu

    z logicznego punku widzenia sam wyjazd na głowną mogł dać do myslenia
    gdyz brak dobrej widocznosci w prawo, no ale nie siedziałem w glowie sprawcy
    zdarzenia
    coz wypadki sie zdarzaja, kierowcy ponosza ryzyko

    nie zazdroszcze bliskim kobiety, z drugiej strony kazdy z nas ma szanse na
    takiego dzwona
    jak na obsranie przez ptaka

  • 84. Data: 2012-01-27 22:47:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > No bo nie miał wyobraxni i jest idiotą? Szkoda tylko, że przez brak jego
    > wyobraźni zginęła młoda kobieta.

    Przez brak wyobraźni? Sugerujesz, że celowo wyjechał pod prąd, tylko nie
    potrafił sobie wyobrazić, do czego to doprowadzi? :>

  • 85. Data: 2012-01-27 22:47:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Jan 2012 13:25:10 +0100, "jerry"
    <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:

    >Nawet na portalu policji w Dąbrowie Górniczej.

    Bo to nie Dąbrowa, tylko Sosnowiec?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2012-01-27 22:51:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Jan 2012 18:51:46 +0100, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Przecież wyjechał.

    Ale nie na ekspresówkę. Co nie zmienia faktu, że i tak jest debilem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 87. Data: 2012-01-27 22:56:28
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 20:34, to pisze:
    > begin AZ

    > Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przejść. A
    > większość trafień byłaby pewnie przypadkowa.

    Znając nasze realia to byłby tak ułożony, żeby znowu $$$ wyciągać tylko.
    Tylko testy krwi i moczu - to nie kłamie (pomijając łapówki, bo tego
    żaden test nie ogarnie).

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 88. Data: 2012-01-27 22:56:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Jan 2012 19:29:20 +0100, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    >I co z tego? A moze jakby zobaczyl zakaz wjazdu, to by sie mimo wszystko
    >zatrzymal i zawrocil przzed wyjazdem?

    IMHO nie. Zobacz jak wyjeżdża na 94kę. Nawet się nie zatrzymał, mało
    brakowało, a by się wcześnie wpierdzielił pod ciężarówkę. Albo był
    naspidowany, albo nawalony. Albo wcześniej pokłócił się z żoną,
    dziewczyną czy szefem. Chuj go znajet.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2012-01-27 23:10:46
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > brakowało, a by się wcześnie wpierdzielił pod ciężarówkę. Albo był
    > naspidowany, albo nawalony. Albo wcześniej pokłócił się z żoną,

    Byc moze nie. Ale moze akurat by sie ocknal. W kazdym razie IMHO lepiej,
    zeby takie oznakowania byly, jasne i wyrazne. I wcale nie uwazam, ze w
    jakikolwiek sposob jest to usprawiedliwienie dla kierowcy Citroena. On na
    tej stacji tez sie dziwnie zachowywal...

    --
    Axel

  • 90. Data: 2012-01-27 23:44:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Jan 2012 11:48:38 +0100, LEPEK wrote:

    > No właśnie - a tu nawet nie jestem pewien, czy stoi znak. To znaczy
    > chyba stoi - za tym reklamowym badziewiem. A to powinno walić po oczach!

    Oczywiście.
    Kiedyś pooglądałem jak to wygląda na trójmiejskiej obwodnicy.

    Na wielu drogach dojazdowych wystarczy minąć jeden znak C-9 (nakaz jazdy z
    prawej strony znaku) nie z tej strony i dalej nie ma już żadnego
    oznakowania.
    Czasami jest B-2 stojący na rogu skrzyżowania, gdzie dla skręcającego też
    jest słabo widoczny.

    Drogi dojazdowe do obwodnicy potrafią być całkiem długie, do tego na
    niektórych zjazdach są jeszcze długie, oddzielone od głównej jazdy pasy
    dojazdowe (również bez znaków "pod prąd"), więc wystarczy żeby stracić
    czujność.

    Wysłałem w tej sprawie nawet maila do GDDKiA, nie wiem czy coś się w tej
    materii poprawiło.

    Bo istotnie - wjazdy pod prąd powinny być oznakowane lepiej i to w sposób
    przykuwający uwagę, czyli znakiem którego kierowca nigdy wcześniej nie
    widział (jakaś np. trupia czacha na znaku zakazu czy coś).
    A przynajmniej dwa duże znaki B-2 (zakaz wjazdu), stojące po obu stronach
    wjazdu.

    Jakiś zagubiony nietutejszy, który nie spodziewa się tego że wjeżdża na
    drogę dwujezdniową łatwo może się na to złapać.

    Inny przykład źle oznakowanej drogi to ul. Wielkopolska w Gdyni - na
    odcinku gdzie ma 3-4 jezdnie:
    http://maps.google.com/?ll=54.475253,18.516877&spn=0
    .001761,0.005112&t=k&z=18
    Już nawet nie liczę tych wszystkich którzy tam radośnie jechali pod prąd.