  • 11. Data: 2012-01-27 12:17:49
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-27 12:12, AZ pisze:

    > Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny [...]
    > Przecież to znaku nie trzeba [...]
    > widzisz zapierdalające samochody [...]
    > Przecież to pantofelek by się zorientował a jeżeli człowiek posiadający PJ tego
    > nie ogarnia [...]

    ...a nie pisałem? ;>

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2012-01-27 12:19:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny wjedzie na
    > ekspresówkę/autostrądę pod prąd? Przecież to znaku nie trzeba, żeby się
    > zorientować, że źle jedziemy. Jeszcze jakieś jednokierunkowe jestem w
    > stanie przeboleć ale ekspresówkę gdzie widzisz zapierdalające samochody
    > dwoma pasami i drugą jezdnię z jadącymi w przeciwnym kierunku? Przecież to
    > pantofelek by się zorientował a jeżeli człowiek posiadający PJ tego nie
    > ogarnia to znaczy, że jest niebezpieczny na drodze dla innych...
    >
    > No ale teraz nawet na kubku z kawą piszą "uwaga gorące".

    Niestety ludzie popełniają błędy. Może facet był zdenerwowany, przygnębiony
    itp. Może myślał, że jest cały czas na drodze dojazdowej do trasy szybkiego
    ruchu.
    Też mam obawy czy oznakowanie jest poprawne. W tym przypadku więcej by
    pomogły dwa dodatkowe znaki na wjeździe niż fotoradar, który tylko
    teoretycznie służy bezpieczeństwu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2012-01-27 12:24:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello LEPEK,

    Friday, January 27, 2012, 11:48:38 AM, you wrote:

> [...]
    > nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem
    > (sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się

    Ty sobie chyba jakieś jaja z nas robisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2012-01-27 12:33:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Ty sobie chyba jakieś jaja z nas robisz.

    Nie. Wcale, a wcale.
    A mógłbyś rozwinąć swoją - jakże enigmatyczną - wypowiedź: z czym
    konkretnie się nie zgadzasz?

    Pozdr,

  • 15. Data: 2012-01-27 12:46:26
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > z czym konkretnie się nie zgadzasz?

    Nie wiem z czym nie zgadza się Roman, ale powiem Ci z czym
    ja :-). Otóż uważam Twój tekst że nikt nie jest nieomylny za
    nadużycie. Owszem, można być omylnym np. parkując auto i
    obcierając jego bok. Albo nawet zmieniając pas ruchu, jak
    zajedzie się komuś drogę, bo nie do końca dobrze oceni
    sytację albo wręcz nie zauważy kogoś w martwej strefie. To
    jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale bez przesady,
    wjeżdżanie na dwupasmową ekspresówkę pod prąd uważasz za
    omyłkę?? Zwłaszcza że pewnie tamtędy wjechał. Jak ktoś nie
    potrafi ocenić sytuacji 20-30 metrów przed sobą to lepiej
    niech nie wsiada za kierownicę. Człowieku, to tak jakbyś o
    chirurgu, który uśmierca co piątego pacjenta na stole
    powiedział że nie jest nieomylny :-). Sorry, ale widać nie
    nadaje się na lekarza...

  • 16. Data: 2012-01-27 12:54:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 11:48, LEPEK pisze:
    > nie po to, aby jakieś szarady rozwiązywać co skrzyżowanie! Z resztą kto
    > jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem... Nikt nie jest

    Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

    > nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem
    > (sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się
    > fatalna w skutkach :/

    Jak się tak wkurwia to niech sobie przed jazdą zaaplikuje czopeczek na
    wstrzymanie.

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2012-01-27 12:56:51
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-27 12:46, Robert_J pisze:

> [...]
    > jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale bez przesady, wjeżdżanie na
    > dwupasmową ekspresówkę pod prąd uważasz za omyłkę?? Zwłaszcza że pewnie

    Na filmie widać, że wjeżdża z innej strony.

    > Jak ktoś nie potrafi ocenić sytuacji 20-30 metrów przed
    > sobą to lepiej niech nie wsiada za kierownicę.

    Pomyłka większa, mniejsza... Gdzie jest ta granica, powyżej której
    trzeba oddać PJ?

    Tak ja Jacek napisał. W Austrii z 10-15 lat temu po nasileniu się
    podobnych pomyłek tego typu stawiają na takich wyjazdach oczojebne
    tablice. Starają się unikać takich sytuacji. A tu? Oczywiście -
    kierownik Cytryny popełnił straszny błąd, ale oznakowanie prawie "nie
    próbowało" go od tego błędu odwieźć. Wina jest bezsporna, ale prewencji
    zabrakło...

    Pozdr,

  • 18. Data: 2012-01-27 13:02:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-27 12:54, DoQ pisze:

    > Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

    Szacun - poważnie. Ja też się staram, ale parę razy w życiu mi się
    zdarzyło, raz nawet dostałem za to mandat 5 złotych ;)

    > Jak się tak wkurwia to niech sobie przed jazdą zaaplikuje czopeczek na
    > wstrzymanie.

    Oczywiście, że nie powinno mu się rzucać na sposób jazdy, ale powtórzę -
    kto jest bez winy... (nie dotyczy ciebie - ty błędów nie popełniasz...)

    Pozdr,

  • 19. Data: 2012-01-27 13:09:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 12:56 PM, LEPEK wrote:

    > Pomyłka większa, mniejsza... Gdzie jest ta granica, powyżej której
    > trzeba oddać PJ?

    Tam gdzie jest zagrożone życie innych. Nie powiesz, że jazda pod prąd na
    drodze szybkiego ruchu tam gdzie ludzie się tego nie spodziewają to nie
    jest wielki problem?

> [...]
    > kierownik Cytryny popełnił straszny błąd, ale oznakowanie prawie "nie
    > próbowało" go od tego błędu odwieźć. Wina jest bezsporna, ale prewencji

    Tak? I te tablicę są tam przy wyjeździe z MOP-ów nawet? Bo w innych
    krajach je widziałem tylko przy wjazdach/zjadach z autostrady. Jakie
    oznakowanie? To on nie widział zapierdalających samochodów po dwóch
    pasach w przeciwnym kierunku niż chce wjechać?

    Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
    zawsze komunikować?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-01-27 13:12:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 01:02 PM, LEPEK wrote:

    > Oczywiście, że nie powinno mu się rzucać na sposób jazdy, ale powtórzę -
    > kto jest bez winy... (nie dotyczy ciebie - ty błędów nie popełniasz...)

    Nie porównuj jakiejś pomyłki bez skutków z jazdą 120 km/h pod prąd na
    ekspresówce bo ta przeważnie kończy się tragedią i ofiarami. W tamtym
    roku OIDP dziadek zabił w taki sposób całą rodzinę.

    http://www.youtube.com/watch?v=pSS0BhDY4Fk a tej byś zostawił PJ?

    Ludzie z ograniczoną świadomością i oceną tego co się wokół nich dzieje
    nie powinni znaleźć się na drodze.

    --
    Artur
    ZZR 1200