  • 111. Data: 2010-08-30 15:41:57
    Temat: Re: Debil roku
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-08-30 14:44, krzysiek82 pisze:

    > zamiast wypisywać głupoty poczytaj sobie co twoi wspaniali rodacy
    > wyprawiają na drogach

    Que? Pytanie o narodowsc to glupota? Wstydzisz sie czegos?

  • 112. Data: 2010-08-30 15:58:44
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Robson pisze:
    > Que? Pytanie o narodowsc to glupota? Wstydzisz sie czegos?

    tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód
    lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

    --
    krzysiek82

  • 113. Data: 2010-08-30 16:07:06
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 15:58:44 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód
    > lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

    No to wypierdalaj.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 114. Data: 2010-08-30 16:16:26
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > No to wypierdalaj.

    no widzisz, jesteś typowym przedstawicielem tego narodu, wstyd. Należy
    działać na rzeczy poprawy wizerunku polaków za granicą, zmieniając
    otaczającą rzeczywistość zaczynając od siebie. Niestety Ty i podobni do
    Ciebie tego nie zrozumieją. Nie musisz okazywać swojego prostactwa w ten
    sposób. Możesz po prostu zamilknąć i nic nie pisać.

    --
    krzysiek82

  • 115. Data: 2010-08-30 16:27:05
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:16:26 +0200, krzysiek82 napisał(a):

> [...]
    > Ciebie tego nie zrozumieją. Nie musisz okazywać swojego prostactwa w ten
    > sposób. Możesz po prostu zamilknąć i nic nie pisać.

    To Ty się zamknij. Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
    i ojciec są Polakami, to wyjedź do kraju, w którym nie będziesz otoczony
    przez taką bandę idiotów jak tutaj. Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,
    to z czasem dostaniesz obywatelstwo i będziesz mógł wyrzucić polski
    paszport do kibla.
    Na razie poza obsrywaniem rodaków, nie widzę byś zrobił cokolwiek, na rzecz
    poprawy wizerunku Polaków na świecie. Kaleczysz język, piszesz z błędami,
    obrażasz Polaków, nazywając ich "polaczkami". Zasrany patriota za pięć
    groszy. Ale i tak uważasz siebie za członka 5% elity, która nie przynosi
    Polsce wstydu. ROTFL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 116. Data: 2010-08-30 16:36:29
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > To Ty się zamknij.

    skończ :)

    Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
    > i ojciec są Polakami, to wyjedź do kraju, w którym nie będziesz otoczony
    > przez taką bandę idiotów jak tutaj.

    to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi
    ambitnych)

    Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,

    Już się namieszkałem i sam nie wiem po co wróciłem. Ale to nie jest
    grupa na takie dyskusje.

    > Na razie poza obsrywaniem rodaków, nie widzę byś zrobił cokolwiek, na rzecz
    > poprawy wizerunku Polaków na świecie.

    Ciężko coś zobaczyć na podstawie naszych dyskusji, prędzej mogę napisać,
    czego nie zrobiłem, żeby tego wizerunku nie pogorszyć jeszcze bardziej.

    Kaleczysz język, piszesz z błędami,

    a nie trafiło Ci się czasem strzelić jakiejś literówki?

    > obrażasz Polaków, nazywając ich "polaczkami".

    tak mi się spodobało.

    Zasrany patriota za pięć
    > groszy.

    Nie jestem patriotą chociaż sądzę, że więcej cech prawdziwego patrioty
    można przypisać do mnie niż do niektórych dumnych pseudo patriotów
    którzy manifestują to wywieszając flagę przed swoim domem lub ba balkonie.

    Ale i tak uważasz siebie za członka 5% elity, która nie przynosi
    > Polsce wstydu. ROTFL

    Nie uważam się za elitę, uważam się za osobę która może spojrzeć w
    lustro i powiedzieć do siebie, nie zrobiłem dzisiaj nic co byłoby
    sprzeczne z ogólnie przyjętymi kanonami zachowań. To mi wystarczy, żeby
    chodzić z głową podniesioną do góry i patrzeć na otoczenie z lekką nutą
    zniesmaczenia.

    --
    krzysiek82

  • 117. Data: 2010-08-30 16:56:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
    >
    > to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi
    > ambitnych)

    Jak na razie to wybierasz na pewno dziwną drogę.

    > Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,
    >
    > Już się namieszkałem i sam nie wiem po co wróciłem. Ale to nie jest grupa
    > na takie dyskusje.

    Trzeba było nie wracać, nie musiałbyś narzekać.

    > Ciężko coś zobaczyć na podstawie naszych dyskusji, prędzej mogę napisać,
    > czego nie zrobiłem, żeby tego wizerunku nie pogorszyć jeszcze bardziej.

    No naprawdę, dzielny jesteś, musiałeś bardzo się kontrolować zapewne...

> [...]
    > ogólnie przyjętymi kanonami zachowań. To mi wystarczy, żeby chodzić z
    > głową podniesioną do góry i patrzeć na otoczenie z lekką nutą

    No to jeszcze duuużo przed Tobą, jeśli chodzi o rozwój osobisty.

    Jurand.

  • 118. Data: 2010-08-30 16:58:06
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Opony auta kręcącego bączki pokonują dłuższą drogę, niż opony auta
    > hamującego po prostej.

    Aha, teraz sobie weź to rozrysuj teraz wektorowo zachowanie samochodu w
    przypadku, gdy hamujesz metodą hamulec do podłogi, oraz w sytuacji, gdy
    najpierw zaciągasz ręczny i powodujesz obracanie się samochodu. Pomijam
    fakt, że zajebiście dużo stracisz drogi hamowania usiłując wrzucić samochód
    w poślizg właśnie metodą zaciągnięcia ręcznego.

    Jurand.

  • 119. Data: 2010-08-30 19:24:56
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:36:29 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi
    > ambitnych)

    Grunt to wysoka samoocena LOL

    > tak mi się spodobało.

    No to dowiedz się, że spodobało Ci się obrażanie własnych rodaków. Czy Twoi
    rodzice też są polaczkami? A żona jest polaczką?

> [...]
    > sprzeczne z ogólnie przyjętymi kanonami zachowań. To mi wystarczy, żeby
    > chodzić z głową podniesioną do góry i patrzeć na otoczenie z lekką nutą

    Jesteś zwykłym, zadufanym w sobie dupkiem. Jednym z tych, którzy dzielą
    kierowców na trzy grupy: morderców, którzy jadą szybciej, kapeluszy, którzy
    jadą wolniej i mistrzów kierownicy, czyli siebie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 120. Data: 2010-08-30 20:56:26

> [...]