  • 121. Data: 2010-08-30 23:00:40
    Temat: Re: Debil roku
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:4c7b6354$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...

    > żaden polaczek nie jest w stanie mnie obrazić więc możesz sobie oszczędzić
    > durnych wywodów. Stoję i o obserwuję absurdy w tym kraju i po
    > wypowiedziach niektórych z Was po prostu opadają ręce. Czy wy żyjecie w
    > innym świecie? A może warto się obudzić?

    Starasz sie na kims zrobic wrazenie tymi tekstami z pseudo inteligenckich
    warsiawkowych srodowisk?

    Sieg Heil !

    --
    Picasso

  • 122. Data: 2010-08-31 00:40:36
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-08-30 16:58, Jurand pisze:

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, teraz sobie weź to rozrysuj teraz wektorowo zachowanie samochodu w
    > przypadku, gdy hamujesz metodą hamulec do podłogi, oraz w sytuacji, gdy
    > najpierw zaciągasz ręczny i powodujesz obracanie się samochodu. Pomijam
    > fakt, że zajebiście dużo stracisz drogi hamowania usiłując wrzucić
    > samochód w poślizg właśnie metodą zaciągnięcia ręcznego.

    To może Ty sobie zacznij rozrysowywać wektorowo i pokaż swoje wyniki.
    Zaczynasz rozmowę od "Bzdura" wypisując jakieś nieprzemyślane teksty,
    a teraz jeszcze brniesz dalej. To naprawdę działa i już nieraz było
    pokazywane. Napisz do Pogromców Mitów, żeby program o tym zrobili
    i potem obejrzyj, bo nikt na siłę nie będzie Ci prawdy wmawiał. :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 123. Data: 2010-08-31 08:16:57
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Starasz sie na kims zrobic wrazenie tymi tekstami z pseudo inteligenckich
    > warsiawkowych srodowisk?

    Dlaczego do k.n. za każdy ramem kiedy pojawia się ktoś "objawiony" jest do
    tego mieszana Warszawa?! Znakomita większość osób, które ma rejestracje z
    tego miasta i nawet tam mieszka nie ma z Warszawiakami za dużo wspólnego
    zeby nie powiedzieć nic.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 124. Data: 2010-08-31 08:40:56
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pokazywane. Napisz do Pogromców Mitów, żeby program o tym zrobili
    > i potem obejrzyj, bo nikt na siłę nie będzie Ci prawdy wmawiał. :]

    Chłopie - skoro wysnuwasz jakąś teorię, to powinieneś potrafić ją obronić!
    Szczególnie, że jest ona tak kontrowersyjna, że na pierwszy rzut oka jest
    coś nie tak - jakim cudem obracający się samochód, który wcześniej był
    rozpędzony do prędkości 100 km/h, na wyhamować na krótszym odcinku, niż taki
    sam nie obracający się samochód, rozpędzony wcześniej do tej samej
    prędkości?
    Przecież oba te samochody będą hamowane dokładnie w taki sam sposób -
    tarciem 4 opon o asfalt - i niezależnie, czy będzie to tarcie opony na
    skutek ślizgania się auta bokiem, czy będzie to tarcie spowodowane
    naciśnięciem hamulca do oporu - NIE ZMIENISZ WSPÓŁCZYNNIKA TARCIA, który
    tutaj jest odpowiedzialny za wyhamowanie auta.
    Pisałem ci o wektorach - gdybyś sobie to narysował to byś zobaczył, że oba
    takie auta będą się poruszały w tym samym kierunku i to, czy auto się kręci,
    czy nie - nie będzie miało znaczenia.
    A teraz wracaj do szkoły na lekcje fizyki.

    Jurand.

  • 125. Data: 2010-08-31 09:29:50
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > Jesteś zwykłym, zadufanym w sobie dupkiem.

    twoi rodzice wstydzą się teraz za Ciebie, nie przynoś im wstydu.

    Jednym z tych, którzy dzielą
    > kierowców na trzy grupy: morderców, którzy jadą szybciej, kapeluszy, którzy
    > jadą wolniej i mistrzów kierownicy, czyli siebie.

    wcale nie uważam się za mistrza kierownicy wymyślasz bo Ci nerwy
    puszczają, nie umiesz użyć żadnych logicznych argumentów wypisujesz więc
    brednie. Proponuje krople walerianowe na uspokojenie i kolejny wieczór
    przed telewizorem.

    --
    krzysiek82

  • 126. Data: 2010-08-31 09:32:48
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Jurand pisze:
    > Jak na razie to wybierasz na pewno dziwną drogę.

    To co lepiej nic nie robić dostosować się do otoczenia wywalać śmieci do
    lasu, rzucać petami przez okno, jeździć na czerwonym, stawać na miejscu
    dla inwalidów. To jest dobre?

    kraj jak kraj, ale ludzie w tym kraju totalnie nie mają szacunku do tych
    którzy walczyli w jego obronie. Swoim postępowaniem zaprzeczają idei
    patriotyzmu.

    > No to jeszcze duuużo przed Tobą, jeśli chodzi o rozwój osobisty.

    Takie życie człowiek uczy się cały czas :)

    --
    krzysiek82

  • 127. Data: 2010-08-31 09:52:26
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > To co lepiej nic nie robić dostosować się do otoczenia wywalać śmieci do
    > lasu, rzucać petami przez okno, jeździć na czerwonym, stawać na miejscu
    > dla inwalidów. To jest dobre?

    No oczywiście - też tak można. Tylko nie rozumiem, dlaczego uważasz, że
    wszystko powyższe, co napisałeś, jest w Polsce ogólnie przyjętą społeczną
    normą, nie spotykającą się w ogóle z jakimś piętnowaniem. Masz jakichś
    kolegów, którzy raz na tydzień sobie wywalają śmieci do lasu, a dwa razy w
    tygodniu śmigają na czerwonym przez ruchliwe skrzyżowanie?
    Ba - to co powiedzieć o Włochach, którzy czerwone traktują jako sugestię, a
    nie nakaz? Że to musi być dopiero banda debili i matołów...

    > kraj jak kraj, ale ludzie w tym kraju totalnie nie mają szacunku do tych
    > którzy walczyli w jego obronie. Swoim postępowaniem zaprzeczają idei
    > patriotyzmu.

    No jak na razie to Ty zaprzeczasz jakimkolwiek ideom ;)

    Jurand.

  • 128. Data: 2010-08-31 09:53:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód
    > lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

    Nad podziw prosto można "pozbyć" się obywatelstwa polskiego
    Co Cię powstrzymuje???

  • 129. Data: 2010-08-31 09:54:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-08-31 08:40, Jurand pisze:

> [...]

    > się kręci, czy nie - nie będzie miało znaczenia.
    > A teraz wracaj do szkoły na lekcje fizyki.

    Zapamiętałeś to trudne słowo "wektory" i używasz go teraz w co drugim
    totalnie wyłączając myślenie. Skąd wiesz, że na lekcje fizyki nie
    wracam 6 razy w tygodniu? Nie będę się Ciebie pytał ile masz z fizyką
    wspólnego i mam prośbę, żebyś nie pisał, że skończyłeś np. jakąś
    Politechnikę i jesteś np. jakimś inżynierem, bo głupio wyjdzie i jeszcze
    ktoś z tej uczelni mógłby to przeczytać. Szkoda mi czasu na rysowanie
    i rozpisywanie tego. Masz taki szkic, bardzo mocno upraszczający:

    http://img412.imageshack.us/img412/7596/30096974.jpg

    W = F*s <=> W = u*N*s

    u - przyjmujemy, że nie zmieniamy powierzchni,
    a rozgrzewanie opony pomijamy
    N - stałe (chyba, że pasażer wyskoczy)
    s - tutaj pomocny będzie ten szkic

    s2 = x*s1 ...nie trudno się domyślić ile wynosi nasz x, możemy
    go nazwać "współczynnikiem spowolnienia ruchem obrotowym".

    Jeżeli s2 > s1 to W2 > W1 i to wprost proporcjonalnie. Czyli W2 = x*W1.
    Gdyby to co wypisujesz było prawdą, to mógłbyś rozkręcić samochód
    w miejscu i by się tak kręcił, kręcił, kręcił, dopóki by go nie
    zatrzymała jakaś inna siła, którą uznajesz, np. opór powietrza.

    EOT z mojej strony... pozdrawiam :)

    PS. Często słyszę, że wypadki są przez to, że ludzie nie znają praw
    fizyki, a one są nieubłagane. :) Trzeba tylko umieć z nich korzystać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 130. Data: 2010-08-31 09:54:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > skończ :)
    >
    > Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
    >
    > to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi
    > ambitnych)

    W Twoim przypadku to raczej mit.