  • 101. Data: 2010-08-30 11:10:54
    Temat: Re: Debil roku
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Artur(m) pisze:
    > Ja "o t y m narodzie" mówię "ja jestem tym Narodem", to "mój Naród"

    Ale nie identyfikujesz się chyba, z tą złą częścią społeczeństwa?

    --
    krzysiek82

  • 102. Data: 2010-08-30 12:33:33
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "marjan" <m...@n...spam.student.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Niczym nie przywalić. Aaltonen to teoretycznie najszybszy sposób na
    > wytracenie prędkości (na najkrótszym odcinku). Pośrednio dlatego, że
    > energię samochodu zamieniasz również na ruch obrotowy.

    Co robisz? ;)) Kolejna ciekawa teoria z pogranicza fizyki i magii.

    Jurand.

  • 103. Data: 2010-08-30 12:33:46
    Od: Robson <r...@...pl>

    > nie obrażaj mnie ja nie jestem polakiem.

    A co ty jestes?

  • 104. Data: 2010-08-30 12:34:34
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > A co ty jestes?

    Tutejszy, nu stąt :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 105. Data: 2010-08-30 12:35:42
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > W sytuacjach awaryjnych trzeba liczyć na automatyzm, a nie
    > przemyślenia. Czasu mało, napięcie duże, można dużo spieprzyć.

    > Rozproszyć energię kinetyczną w ruchu obrotowym. Mocno skraca
    > drogę hamowania.

    Bzdura. Dzięki czemu wytracasz prędkość? Tylko i wyłącznie dzięki sile
    tarcia pomiędzy oponą a asfaltem. Możesz się kręcić, możesz jechać prosto,
    jednego nie zmienisz - właśnie tego parametru, jakim jest siła tarcia,
    hamująca pojazd. Nie ma czegoś takiego jak "rozpraszanie energii
    kinetycznej" w tej sytuacji.

    Jurand.

  • 106. Data: 2010-08-30 12:43:24
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Robson pisze:
    > A co ty jestes?

    Jestem człowiekiem z zasadami i nawet jak czasami są dla mnie mało
    wygodne to się ich trzymam. Bo człowiek bez zasad jest zerem.

    --
    krzysiek82

  • 107. Data: 2010-08-30 12:45:47
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:35:42 +0200, Jurand napisał(a):

> [...]
    > tarcia pomiędzy oponą a asfaltem. Możesz się kręcić, możesz jechać prosto,
    > jednego nie zmienisz - właśnie tego parametru, jakim jest siła tarcia,

    Opony auta kręcącego bączki pokonują dłuższą drogę, niż opony auta
    hamującego po prostej.

    --
    Yakhub

  • 108. Data: 2010-08-30 14:30:54
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:43, krzysiek82 pisze:

    > Jestem człowiekiem z zasadami i nawet jak czasami są dla mnie mało
    > wygodne to się ich trzymam. Bo człowiek bez zasad jest zerem.

    OK, ale jakiej nacji jetses? Kosmopolita?

  • 109. Data: 2010-08-30 14:31:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tutejszy, nu stąt :)

    A ja myslalem, ze zza Buga... albo Odry.

  • 110. Data: 2010-08-30 14:44:39
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Robson pisze:
    > OK, ale jakiej nacji jetses? Kosmopolita?

    zamiast wypisywać głupoty poczytaj sobie co twoi wspaniali rodacy
    wyprawiają na drogach

    http://www.sfora.pl/Rzez-na-polskich-drogach-Najgors
    zy-weekend-w-roku-a23668

    trup się sieje gęsto, tylko szkoda, że czasami giną normalni ludzie
    przez takich debili.

    --
    krzysiek82