    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Debil roku
    Date: Thu, 2 Sep 2010 17:16:25 +0200
    <4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <4...@n...home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <i5g1ga$9ka$1@news.onet.pl> <h...@w...pl>
    <i5ggsh$kin$1@news.onet.pl> <4c7c3386$1@news.home.net.pl>
    <i5i840$9l9$1@news.onet.pl> <4c7cb522$1@news.home.net.pl>
    <i5id90$mhp$1@news.onet.pl> <4c7cc098$1@news.home.net.pl>
    <i5ihji$3g2$1@news.onet.pl> <4c7cf9d7$1@news.home.net.pl>
    <i5jlg3$aij$1@news.onet.pl> <4c7e0df7$1@news.home.net.pl>
    <i5lrtk$fgn$1@news.onet.pl> <4c7ec83a$1@news.home.net.pl>
    <i5mi4e$lmg$1@news.onet.pl> <4c7f50cf$1@news.home.net.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4c7f50cf$1@news.home.net.pl...

    > Czyli nie pomyliłem się, co do tego co napisałem poniżej.

    A to może odwołaj się jednak do tego co napisałeś powyżej. Bo narysowałeś
    tam jakąś krzywą o paranoicznym kształcie, jak na opisywany przypadek, na
    bazie jej zacząłeś udowadniać teorię, która oczywiście ma rację bytu, gdyby
    nie fakt, że krzywa jest z dupy wzięta i NIE MOŻE mieć takiego kształtu w
    tym przypadku. Co za tym idzie cały dowód można sobie w buty wsadzić, bo
    wyszedłeś ze złych założeń, panie fizyku od siedmiu boleści.

    > Napisałem Ci dlaczego nie przedstawię. Ja się pochwaliłem, pomimo
    > tego, że "nie napisałem nic sensownego". Możesz się teraz śmiać,
    > że cztery lata Eksploatacji Pojazdów Samochodowych i Telematyki
    > Transportu, to zmarnowany czas. Tylko zanim zaczniesz się śmiać
    > pochwal się też skoro piszesz same sensowne rzeczy, może rozważę
    > ponowną edukację z fizyki i dynamiki.

    Rozumiem, że ukończenie tego wydziału nie pozwala Ci na dokonanie prostych
    obliczeń, tak? No to panie szanowny, o czym mamy rozmawiać, skoro proste
    kilka równań przerasta Twoje możliwości lub chęci?
    Gdybyś jednak wykonał najpierw te obliczenia, to mogli byśmy zacząć rysować
    tor ruchu pojazdu, który będzie chciał zahamować wg Twojej teorii szybciej
    ;) A tak to jesteś zapatrzonym w swoją nieomylność absolwentem uczelni
    wyższej - i nic ponad to. Ja tam tylko jakąś nędzną polibudę skończyłem i
    kilka lat zajmowałem się różnymi zagadnieniami z pogranicza metamatyki,
    fizyki i robotyki. Więc pewnie do pięt Ci nie dorastam.

    Jurand.