-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
Date: Thu, 2 Sep 2010 17:16:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 55
Message-ID: <i5oeut$8nj$1@news.onet.pl>
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<4...@n...home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i5g1ga$9ka$1@news.onet.pl> <h...@w...pl>
<i5ggsh$kin$1@news.onet.pl> <4c7c3386$1@news.home.net.pl>
<i5i840$9l9$1@news.onet.pl> <4c7cb522$1@news.home.net.pl>
<i5id90$mhp$1@news.onet.pl> <4c7cc098$1@news.home.net.pl>
<i5ihji$3g2$1@news.onet.pl> <4c7cf9d7$1@news.home.net.pl>
<i5jlg3$aij$1@news.onet.pl> <4c7e0df7$1@news.home.net.pl>
<i5lrtk$fgn$1@news.onet.pl> <4c7ec83a$1@news.home.net.pl>
<i5mi4e$lmg$1@news.onet.pl> <4c7f50cf$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283440413 8947 91.150.222.21 (2 Sep 2010 15:13:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Sep 2010 15:13:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308218
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
news:4c7f50cf$1@news.home.net.pl...
>W dniu 2010-09-01 23:58, Jurand pisze:
>>> Trajektoria w tym przypadku jest jedna, bo nie było mowy
>>> o omijaniu przeszkody. Trajektoria to linia prosta, a jedyne
>>> co się zmienia to długość odcinka na jakim hamujemy. Nie ma więc
>>> mowy o żadnej pierwotnej.
>> Aha, a taką krzywą to sam sobie narysowałem:
>> http://img412.imageshack.us/img412/7596/30096974.jpg
>
> Czyli nie pomyliłem się, co do tego co napisałem poniżej.
A to może odwołaj się jednak do tego co napisałeś powyżej. Bo narysowałeś
tam jakąś krzywą o paranoicznym kształcie, jak na opisywany przypadek, na
bazie jej zacząłeś udowadniać teorię, która oczywiście ma rację bytu, gdyby
nie fakt, że krzywa jest z dupy wzięta i NIE MOŻE mieć takiego kształtu w
tym przypadku. Co za tym idzie cały dowód można sobie w buty wsadzić, bo
wyszedłeś ze złych założeń, panie fizyku od siedmiu boleści.
>>> Dalej swoje... dalej nie potrafisz odróżnić drogi hamowania, od drogi
>>> na jakiej koła trą o asfalt. Nawet mój banalny szkic był za trudny.
>>> (...)
>>> PS. Jakiś czas temu ktoś podawał linki do zderzenia czołowego
>>> i porównanie do zderzenia w ścianę. Pomimo tego wiele osób
>>> widząc to co pokazali, dalej upierała się przy swoim błędzie.
>>> Dlatego samemu mi się nie chce tego rozpisywać i udowadniać,
>>> bo pewnie i tak byś się upierał, że "Ziemia jest płaska".
>>
>>> EOT z mojej strony. Jakby coś to Wydział Transportu PW. Będziesz
>>> mógł opowiadać znajomym jakich to "beznadziejnych" inżynierów
>>> wydaje. Miło by było jakbyś też się pochwalił. ;)
>>
>> Pochwalę Ci się, jak przedstawisz wyliczenia na udowodnienie swojej
>> teorii, bo jak na razie oprócz mega głupich przykładów nic sensownego
>> nei napisałeś.
>
> Napisałem Ci dlaczego nie przedstawię. Ja się pochwaliłem, pomimo
> tego, że "nie napisałem nic sensownego". Możesz się teraz śmiać,
> że cztery lata Eksploatacji Pojazdów Samochodowych i Telematyki
> Transportu, to zmarnowany czas. Tylko zanim zaczniesz się śmiać
> pochwal się też skoro piszesz same sensowne rzeczy, może rozważę
> ponowną edukację z fizyki i dynamiki.
Rozumiem, że ukończenie tego wydziału nie pozwala Ci na dokonanie prostych
obliczeń, tak? No to panie szanowny, o czym mamy rozmawiać, skoro proste
kilka równań przerasta Twoje możliwości lub chęci?
Gdybyś jednak wykonał najpierw te obliczenia, to mogli byśmy zacząć rysować
tor ruchu pojazdu, który będzie chciał zahamować wg Twojej teorii szybciej
;) A tak to jesteś zapatrzonym w swoją nieomylność absolwentem uczelni
wyższej - i nic ponad to. Ja tam tylko jakąś nędzną polibudę skończyłem i
kilka lat zajmowałem się różnymi zagadnieniami z pogranicza metamatyki,
fizyki i robotyki. Więc pewnie do pięt Ci nie dorastam.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.10 17:57 marjan
- 02.09.10 18:03 marjan
- 02.09.10 18:27 Grejon
- 02.09.10 19:30 Krzysiek Kielczewski
- 02.09.10 20:08 Jurand
- 02.09.10 20:09 Jurand
- 02.09.10 21:59 J.F.
- 02.09.10 22:29 Krzysiek Kielczewski
- 02.09.10 23:29 J.F.
- 02.09.10 23:54 Adam Płaszczyca
- 02.09.10 23:54 Adam Płaszczyca
- 03.09.10 00:57 Rychu
- 03.09.10 07:15 Jurand
- 03.09.10 07:15 Jurand
- 03.09.10 07:18 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=