  • Data: 2010-09-03 07:18:09
    Temat: Re: Debil roku
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4c802bd7$1@news.home.net.pl...

    > http://img683.imageshack.us/img683/5107/drugaszansa2
    .gif

    > Masz teraz śliczny obrazek. Wyszło mi, że dla auta z rozstawem
    > osi 2,5 m i rozstawem kół 1,6 m, można skrócić drogę hamowania
    > z 40 metrów do 30,7 metra.

    Aham, tylko że znowu krzywe masz wyjęte z butów.
    Mógłbyś zacząć zagadnienie od policzenia prostego zadania, które Ci
    napisałem kilka wątków wcześniej?

    > Tak samo ciężko wycisnąć z Ciebie cokolwiek więcej,
    > jak i wycisnąć zrozumienie naprawdę banalnych rzeczy. :)
    > Jaką polibudę i jaki kierunek? Pytam tak z ciekawości,
    > bo branża raczej wskazywałaby na jakąś informatykę/mechatronikę.

    Automatykę. Mieliśmy i fizykę i matematykę.

    > Może masz po prostu jakieś totalnie abstrakcyjne spojrzenie na temat.

    Może ta abstrakcja to się nazywa prawa fizyki.

    > Znam kilka osób które pokończyły Administrację na PW...
    > i ani nie wiedzą za wiele z administracji, ani nie mają
    > pojęcia o podstawowych sprawach, o których po ukończonej
    > uczelni wydawałoby się, że pojęcie mieć powinny.

    Co nie zmienia faktu, że naprawdę naginasz prawa fizyki jak tylko się da.
    Policz zadanie.

    Jurand.