  • Data: 2010-08-31 11:14:18
    Temat: Re: Debil roku
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 10:33, Jurand pisze:
    > Jeśli Twoje otoczenie tak się zachowuje i wymaga od Ciebie dostosowania
    > się do tego - współczuję.

    to nie tylko moje otoczenie, sporo podróżuje i widzę jak sprawa wygląda,
    nie są to więc okolice mojego podwórka.

    > Jakoś dziwnym trafem praktycznie nikt z mojego otoczenia tak nie robi.

    to pogratulować.

    > Jeździsz przepisowo? ;))

    Tak wiem ciężko w to uwierzyć ale tak jest. Da się i jest to nawet
    przyjemne i tylko czasami irytujące. Zawsze jestem na czas, nie ma
    stresu o mandat no i oszczędności w paliwie są :)

    --
    krzysiek82