    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dawno dawno temu ...
    Date: Fri, 6 Aug 2021 09:11:02 +0100

    On 05/08/2021 20:08, ddddddddddddd wrote:

    > zapomniałem dodać, że właśnie dlatego nie używam
    >
    > do tego nie wiem czy
    >
    > to da się na android auto uruchomić dowolną aplikację czy obsługiwać
    > ekran telefonu? bo jak to kiedyś odpaliłem to tylko wybrane aplikacje i
    > w trybie dla dzieci

    Dowolnej sie nie da ale Spotify jak kazda inna tego typu dziala. Do tego
    Gmaps i inne nawigacje typu TomTom czy Waze, YT Music jest, VLC jest.
    Jesli miales na mysli odpalanie IPTV z Kodiego albo Netfliksa to
    oczywiscie cos takiego z AA nie zadziala ze wzgledow bezpieczenstwa
    twojego i innych.

    https://ibb.co/5xc3Zbs
    https://ibb.co/QjRKG2
    https://ibb.co/VVM9SC6

    > to głupie to android auto, bo telefon z uruchomionymi google maps i
    > youtube bez problemu się ładuje (rzekłbym że podobnie jak kablem, ale
    > musiałbym przetestować, co jest teraz niemożliwe, bo mam zepsuty port
    > usb w telefonie ;)
    >
    > Mimo wszystko myślę, że masz doświadczenia ze starszą wersją ładowania
    > bezprzewodowego

    Mam doswiadczenia z taka wersja jaka obsluguje Pixel4 i Pixel5 czyli
    odpowiednio 10W i 12W (starsze mialy 18W). Problemem jest nadmiarowe
    zuzycie baterii w trybie bezprzewodowym.

    > u mnie z tym problemu nie ma - jak jest gorąco to zasypiam, więc nawiew
    > praktycznie zawsze jest zimny i obudowa telefonu lodowata (w zimie mogę
    > przestawić nawiew na bok żeby nie nagrzewał telefonu, uchwyt nie blokuje
    > ruchu kratki na boki)

    no a ja nie lubie dodatkowych mebli na desce/szybie. juz sama kamerka za
    lusterkiem mimo, ze widze jej kawalek tylko to mnie drazni.