  • Data: 2021-08-06 18:03:37
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-06 09:44, K wrote:

    > tyle chce ile potrzebuje. jestem leniwy i tankuje do pelna.

    nawet ja, człowiek nieco sceptycznie nastawiony do obecnych elektryków
    potrafię przyjąć że autko miejskie które (zakładamy tu najlepszy
    scenariusz gdzie nie brakuje ładowarek etc.) tankuje się samo kiedy
    jestem w pracy czy domu to jednak jakiś postęp, bo nie muszę jechać na
    stację i tankować - tylko tu musi być np. pełna integracja ze smartfonem
    dzięki której dowiem się że jest jakiś problem i jednak wymaga mojej
    interwencji gdyby miało się nie naładować kiedy powinno