  • Data: 2012-03-04 22:02:47
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:jhm56r$94j$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Mariusz W." <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > W Warszawie były jeszcze:
    > [...]

    Zupełnie zapomniałem o takich trzech numerkach (również warszawskich):
    937 - powkosupoty i bankosupoty z dnia bieżącego
    938 - powkosupoty i bankosupoty z dnia poprzedniego
    939 - powkosupoty i bankosupoty z dnia przedpoprzedniego

    7 lat temu o tych numerach pisałem:
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/ms
    g/a9ec7da177370aac?hl=pl

    :-)