  • Data: 2012-02-22 10:11:56
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Na pewno w sporym stopniu...

    Bo u nas to jak w krajach afrykańskich -- etap telefonii przewodowej
    został praktycznie pominięty w rozwoju. Później jednak kable
    pociągnięto, ale zamiast zrobić to od razu z nowymi mozliwościami,
    po prostu wysiłkiem całego narodu odtworzono koncepcję sprzed lat.
    To przedsięwzięcie na miarę odbudowy warszawskiej Starówki.

    > Zresztą o mobilnym telefonie marzyłem od obejrzenia "Gamonia".
    > O wideotelefonie - nie.

    Ja to w roku 1990 marzyłem o SMS. A właściwie o mobilnym e-mail.
    Wyszło mi, że na coś takiego nie potrzeba by było dużo eteru,
    a byłoby fajne. Nawet bardzo fajne. Telefon komórkowy wymyśliłem
    na samym początku lat siedemdziesiątych, więc już nie robił na
    mnie takiego wrażenia.

    Jarek

    --
    CAŁY NARÓD BVDVJE SWOJĄ STOLICĘ