  • 11. Data: 2011-06-03 11:24:42
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 11:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > A czemu mieliby nie mieć?

    a jak jest z OC?
    dziala np w przypadku gdy sprawca nie mial uprawnien?
    gdy OC posiadalo jakis zapis o tym, ze nie przewiduje innych kierujacych
    niz wlasciciel?
    gdy byl np pod wplywem?
    gdy wystapil dowolny mix powyzszych?

    jest to pytanie o OC, po za tematem watku. oswiadczam niniejszym ze sie
    nie masturbuje podczas jakichkolwiek dywagacji ;]

  • 12. Data: 2011-06-03 11:27:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-03 11:07, P_ablo pisze:
> [...]
    uderzyl-w-trzy-samocho

    > Wszystko dlatego, ze zaparkowane pojazdy nie patrzyly w lusterka!

    Ewidentnie któryś mu zajechał drogę. A on na pewno nie jechał na kole,
    bo podobno motocykliści nie jeżdżą na kole i zawsze zgodnie z
    przepisami. Tu na grupie wielokrotnie o tym czytałem.

    A.

  • 13. Data: 2011-06-03 11:29:55
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 11:18, K <b...@s...gov.pl> wrote:
    > W dniu 03-06-2011 11:06, Bartek Kacprzak pisze:
    W dalszym ciagu misiu mietowy nie rozumiesz
    http://www.gazetakrakowska.pl/aktualnosci/407943,wyp
    adek-pod-olkuszem-smiertelny-rajd-nastolatkow-zdjeci
    a,id,t.html
    ten tez odebral nagrode?

    Ciagle sie brandzlujecie tematem motocykli :)
    Kupcie sobie wreszcie jakies i przestancie sie tym tak podniecac.

    Tak btw to na tej ulicy mogl cwiczyc jazde na kole, skutek jak widac.
    Czy byl debilem?
    A tych swiadkow z tego newsa to sobie w dupe dla satysfakcji mozesz
    wsadzic.

  • 14. Data: 2011-06-03 11:30:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" <b...@s...gov.pl> napisał w
> [...]
    > dziala np w przypadku gdy sprawca nie mial uprawnien?
    > gdy OC posiadalo jakis zapis o tym, ze nie przewiduje innych

    Zapisy w OC sa ustawowe.

    A tu ... dziala - poszkodowani dostana odszkodowanie, i nie
    dziala - kierowca/wlasciciel bedzie musial ubezpieczycielowi to
    odszkodowanie zwrocic (regres).

    J.

  • 15. Data: 2011-06-03 11:32:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K" <b...@s...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziala np w przypadku gdy sprawca nie mial uprawnien?
    > gdy OC posiadalo jakis zapis o tym, ze nie przewiduje innych kierujacych

    OC jest uregulowane ustawowo i żaden ubezpieczyciel nie może sobie sam
    dodawać żadnych dodatkowych wyłączeń.
    W przypadku gdy kierujący nabroił, OC ma regres do niego, ale działa.

  • 16. Data: 2011-06-03 11:49:57
    Od: "GUB" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Czy byl debilem?
    > A tych swiadkow z tego newsa to sobie w dupe dla satysfakcji mozesz

    100% racji!

    Podr.
    J.

  • 17. Data: 2011-06-03 12:21:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-03 11:49, GUB pisze:
    > "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal:
    (...)

    > 100% racji!

    No proszę, jak debila nazwać po imieniu to zaraz się znajdzie kilku
    przeciętnych inaczej, którzy go wezmą w obronę.

  • 18. Data: 2011-06-03 12:22:32
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    A wiesz, a ja spotykam NORMALNYCH motocyklistów, którzy
    jeżdżą po drogach NORMALNIE.

    Problem polega na tym, że ZAWSZE mnie ktoś taki zaskakuje
    swoją NORMALNOŚCIĄ.
    Podkreślam: ZAWSZE.

    Po prostu jak widzę motocykl "na horyzoncie" to już z daleka
    zakładam, że pomyka nim Debil...
    i wiesz, na co najmniej 90% trafiam w ten sposób w 10-kę...
    a już zwłaszcza niejako ostatnio.

    No ale czasem, wyjątkowo fakt, że zdarza mi się ~pomyłka,
    bo jakiś jeden (na 20? 30?) motocyklista _nieoczekiwanie_
    zachowuje sie na drodze NORMALNIE.
    Zawsze mnie to zaskakuje.
    Zawsze.

    --
    CB

  • 19. Data: 2011-06-03 12:28:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2011 11:24, K pisze:

    > a jak jest z OC?
    > dziala np w przypadku gdy sprawca nie mial uprawnien?

    Jezuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

    Ileż można? Literki w umowach i przepisach za trudne?

    Jest polisa OC "na pojeździe" - ubezpieczyciel płaci. Potem _może_
    wystąpić o zwrot tego co zapłacił jeśli się np. okaże, że sprawca był
    nawalony/nie miał uprawnień.

  • 20. Data: 2011-06-03 12:33:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    Friday, June 3, 2011, 10:43:08 AM, you wrote:

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.htm

    Zaraz się dowiesz, że to był dobre znany, bardzo stateczny kierowca,
    który zawsze przestrzegał przepisów a wszystkie te samochody zajechały
    mu drogę bo ich kierowcy nie patrzyli (lub patrzyli - jak akurat
    wygodnie w argumentacji) w lusterka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl