  • 91. Data: 2011-06-04 10:30:46
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 10:13:55 +0200, Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Pieprzony kibordlorjor.
    > Zza klawiszy odwazny smiec.

    ROTFL :)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 92. Data: 2011-06-04 10:49:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Szkoda chłopaka.

    [*] ale co z nerkami?

  • 93. Data: 2011-06-04 10:51:03
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Pieprzony kibordlorjor.
    > Zza klawiszy odwazny smiec.

    Noooo - motocyklista pelna geba!

    Pieknie reprezentujesz swoich ziomali...

    --
    Picasso

  • 94. Data: 2011-06-04 10:59:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello P.B.,

    Saturday, June 4, 2011, 10:30:46 AM, you wrote:

    > ROTFL :)

    Do Pawła też szczeka?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 95. Data: 2011-06-04 15:00:32
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Noooo - motocyklista pelna geba!
    >
    > Pieknie reprezentujesz swoich ziomali...

    ROTFL

    Nie wiem skad znasz takie teksty ale wnioskuje, ze ze srodowiska w, ktorym
    sie obracasz. :)

  • 96. Data: 2011-06-04 15:01:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Do Pawła też szczeka?
    Szczekac to sobie sam mozesz kundelku. Razem z tym koleczkiem wzajemnej
    adoracji :)

  • 97. Data: 2011-06-05 01:36:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 02:29:55 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Ciagle sie brandzlujecie tematem motocykli :)
    > Kupcie sobie wreszcie jakies i przestancie sie tym tak podniecac.

    Ja 10 lat jeździłem. Czy to coś zmienia w temacie tego debila, który sie
    rozwałkował?

    --
    ___________ (R)

  • 98. Data: 2011-06-11 09:32:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jun 2011, Cavallino wrote:

    > Jeśli zmarły miał dzieci, to oczywiście one będą dziedziczyły po dziadkach,
    > w chwili ich śmierci.
    > I ma się to nijak do dziedziczenia po zmarłym rodzicu, spadek po którym mogą
    > po prostu odrzucić.

    Tak, o to pytałem - wcześnie widać było ;) i jakoś tak sobie nie
    poukładałem tez. Thx.

    pzdr, Gotfryd