  • 1. Data: 2011-06-03 10:43:08
    Temat: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.htm

  • 2. Data: 2011-06-03 10:49:58
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    No i pewnie zaraz fani jednośladów przywołają przykłady wyroków
    sądowych dla kierowców parkujących auta na drodze, po której
    poruszają się motocykliści...

    --
    CB

  • 3. Data: 2011-06-03 11:06:24
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 10:43, K <b...@s...gov.pl> wrote:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-sa...

    I jak? Dobrze ci bylo?
    Zwaliles konia?

  • 4. Data: 2011-06-03 11:07:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "K" <b...@s...gov.pl> napisał w wiadomości
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-samocho
    > dy-zmarl-w-szpitalu,110993.html

    Wszystko dlatego, ze zaparkowane pojazdy nie patrzyly w lusterka!

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2011-06-03 11:09:27
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-03 10:49, cbnet pisze:
    > No i pewnie zaraz fani jednośladów przywołają przykłady wyroków
    > sądowych dla kierowców parkujących auta na drodze, po której
    > poruszają się motocykliści...

    Wiesz, jeżdżę samochodem i motocyklem od wielu lat i doskonale rozumiem
    obie strony, każda ma trochę racji. Identyczna sytuacja jest pomiędzy
    żaglówkami i motorówkami, czy narciarzami i snowboardzistami. Ale w
    temacie - jak spojrzałem na zdjęcia z linka to faktycznie musiał być
    wyjątkowy debil, żeby na takiej drodze dawać na koło.

    Pozdr
    DP

  • 6. Data: 2011-06-03 11:14:08
    Od: grzech <z...@g...com>

    Jak z oc w takim wypadku? Właściciele tych aut mają szansę na
    odszkodowanie z oc sprawcy? (zakładam, że miał)

    grzech
    nyska

  • 8. Data: 2011-06-03 11:16:01
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    8...@b...googlegroups.com...
    uderzyl-w-trzy-sa...

    > I jak? Dobrze ci bylo?
    > Zwaliles konia?

    Mi bylo bardzo dobrze, przyznaje...
    Z ciekawoscia przeczytalem artykul i z duza doza
    podniecenia i satysfakcji, kilkukrotnie czytalem "zmarl w szpitalu".

    Choc "konia nie walilem" jak to okresliles. No ale kazdy lubi co innego
    widac.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2011-06-03 11:16:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >Jak z oc w takim wypadku? Właściciele tych aut mają szansę na
    >odszkodowanie z oc sprawcy? (zakładam, że miał)

    A czemu mieliby nie mieć?

  • 9. Data: 2011-06-03 11:18:08
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 11:06, Bartek Kacprzak pisze:
    uderzyl-w-trzy-sa...

    > I jak? Dobrze ci bylo?
    > Zwaliles konia?

    no nie mierz wszystkich swoja miara, ja inaczej osiagam satysfakcje
    seksualna. misiu, darwin byl w sopocie i rozdawal nagrody - wiadomo ze
    komus musial dac. ja nie jestem z tych ktorzy kategorycznie twierdza ze
    zawsze wine ponosi motocyklista, jednak w tym przypadku kierowca
    motocykla byl totalnym debilem, a patrzac na ulice na ktorej odebral
    nagrode, istniala szansa ze mogl jeszcze pierdolnac np. matke z
    dzieckiem. wiec sie tak nie napinaj bo ci zylka pierdolnie.

  • 10. Data: 2011-06-03 11:24:30
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 11:16, "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > podniecenia i satysfakcji, kilkukrotnie czytalem "zmarl w szpitalu".
    >
    > Choc "konia nie walilem" jak to okresliles. No ale kazdy lubi co innego
    czyli nekrofil?
    To panu juz dziekujemy.
    Idz odbierz swoja nagrode, debilu.