  • Data: 2013-06-19 12:12:19
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >A który operator cokolwiek gwarantuje?

    Praktycznie zaden ... i trzeba to brac pod uwage :-)

    >Ale widzisz istotę różnicy pomiędzy 150Mbps a 0.11Mbps i tylko tak
    >sobie trollujesz, nieprawdaż?

    Ale wybrales nie wiadomo jaki serwer, to dlaczego oczekujesz duzego
    transferu ?
    Problem moze lezec kompletnie poza Plusem.

    Moze serwer podlaczony na ADSL 6M/256k, moze akurat 5 osob bada do
    niego transfer, moze admin akurat backup robi i wysyla 10GB,
    moze stoi na Tahiti, moze podlaczony pod lacze 100M ... razem z siecia
    osiedlowa.

    Ja mam lacze 100M, prawde mowiac mnie troche dziwi jak mi speedtest
    pokazuje 95M.
    Bo w sieci jest kilka osiedli i zapewne tysiace uzytkownikow po 100M
    kazdy.

    J.