  • 1. Data: 2017-09-28 13:09:35
    Temat: Darmowy CAD
    Od: s...@g...com

    Do zaprojektowania obudowy, możliwość oglądania rezultatów w 3D. Co sugerujecie?

  • 2. Data: 2017-09-28 13:30:58
    Temat: Re: Darmowy CAD
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 13:09, s...@g...com pisze:
    > Do zaprojektowania obudowy, możliwość oglądania rezultatów w 3D. Co sugerujecie?

    Darmowy czy darmowy do użytku niezarobkowego? Jak to drugie to SketchUp.

    Robert

  • 3. Data: 2017-09-28 14:28:09
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    > Darmowy czy darmowy do użytku niezarobkowego? Jak to drugie to SketchUp.
    >
    > Robert

    AutoCAD też jest darmowy do celów edukacyjnych.

    Paweł

  • 4. Data: 2017-09-28 14:34:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > AutoCAD też jest darmowy do celów edukacyjnych.

    Ale do 3D, to kiepsko.

    Robert

  • 5. Data: 2017-09-28 15:18:28
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 września 2017 13:09:36 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Do zaprojektowania obudowy, możliwość oglądania rezultatów w 3D. Co sugerujecie?

    Freecad.
    Albo sketchup.

  • 6. Data: 2017-09-28 15:40:24
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 13:09, s...@g...com pisze:
    > Do zaprojektowania obudowy, możliwość oglądania rezultatów w 3D. Co sugerujecie?

    Design Spark Mechanical - prosty, sporo materiałów na YouTube.
    Fusion 360, wedle kumpla lepszy od DSM, ale nie miałem jeszcze okazji.

    DSM eksportuje do PDFa 3D, i można to właściwie "wszędzie" obejrzeć,
    F360 ma przeglądarkę online, ale na telefonie jakoś kiepsko mi szło.

    --
    AWa.

  • 7. Data: 2017-09-28 15:45:39
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 15:18, s...@g...com pisze:

    > Freecad.

    Nie wiem jak teraz, ale 3-4 lata temu jak szukałem takiego
    oprogramowania to Freecad był koszmarnie nieintuicyjny, zawodny i
    tragicznie się go wtedy używało.
    Po pojawieniu się Design Spark Mechanical przy pierwszym użyciu zrobiłem
    WOOOO i więcej już nie uruchomiłem Freecada.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2017-09-28 16:21:21
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 września 2017 15:44:44 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:

> [...]
    > Po pojawieniu się Design Spark Mechanical przy pierwszym użyciu zrobiłem
    > WOOOO i więcej już nie uruchomiłem Freecada.

    Nie korzystam z freecada za czesto ale aktualnie dziala calkiem ok.
    To co potrzebowalem zrobilem i wywalil sie moze raz albo wcale - nie pamietam
    dokladnie bo to z rok temu bylo.

  • 9. Data: 2017-09-28 17:30:15
    Od: s...@g...com

> [...]
    > Po pojawieniu się Design Spark Mechanical przy pierwszym użyciu zrobiłem
    > WOOOO i więcej już nie uruchomiłem Freecada.

    Dzięki za info. Popatrzyłem na kilka filmików na YT, wygląda ciekawie. Jak wygląda
    sprawa z importem PCB spod Altiuma?

  • 10. Data: 2017-09-28 19:52:21
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 28.09.2017 o 14:28, Paweł Pawłowicz pisze:

    > AutoCAD też jest darmowy do celów edukacyjnych.

    Dla kogo?

    --
    Kaczin