  • 41. Data: 2010-12-19 16:50:12
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2c464db8-26f2-451c-9f8e-1214c1271bb6@l32g2000yq
    c.googlegroups.com...

    > Jednak ze wszystkich ofert to najprawdopodobniej najbardziej sie
    > oplaca Telewizja Na Karte:
    > http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/
    > pakiet HD, o wiele wiecej atrakcyjnych kanalow (w tym HD) niz
    > polsatowy MiniHD, ale za 19 zł miesięcznie i bez ZADNYCH ZOBOWIAZAN!!!

    za 19 masz tylko TVN HD, za pozostałe musisz dodtakowo zapłacić 19,90.
    "Warunkiem korzystania z Pakietu Domowego HD Premium jest korzystanie z
    Pakietu Domowego HD"

  • 42. Data: 2010-12-19 17:14:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:14:38 +0100, pawell32 napisał(a):

    > W dniu 18.12.2010 18:12, Cavallino pisze:
    > wychamuj, bo się nie zatrzymasz.

    no co ty.. Koniolino juz bardzo dawno wyCHAMował.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 43. Data: 2010-12-19 17:14:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Ooo, widać marketing w n nie próżnuje

    > A w nich żadnej zawartości.
    > 48 zł wyrzucone w błoto.

    wychamuj, bo się nie zatrzymasz.
    polska piłka jest suuuuuuuuuuuuuuuper

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 44. Data: 2010-12-19 17:44:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.12.2010 16:41, Xian Mi Mao pisze:

    > W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
    > NA DRZEWO!!!
    > Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    > czy N???

    oni zwykle dają to czego nie ma w tnk, ani na naziemnej.

    > Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
    > jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
    > DUPALA!!!

    przesadzasz.
    podpisując umowę masz szansę dostać dekoder np. za 1zł, a nie
    kilkadziesiąt czy kilkaset, poza tym często za samo przedłużenie
    umowy można też wynegocjować niższy abo i dostać więcej kanałów,
    szczególnie takie na których Ci zależy.

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 45. Data: 2010-12-19 22:04:52
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 19, 6:44 pm, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
> [...]
    > kilkadziesiąt czy kilkaset, poza tym często za samo przedłużenie
    > umowy można też wynegocjować niższy abo i dostać więcej kanałów,

    No dobrze, ja teraz mam Cyfre+, od 4 lat pakiet najnizszy, i to w
    zasadzie mi wystarczalo.
    No bo na przyklad w lecie skorzystalem z promocji i wzialem ichniejszy
    Canal+ "probnie" na 2 miesiace i... sie ZALAMALEM - powtarzane w kolko
    te same 4 filmy, w tym 2 durne odgrzane horrory, a reszta to "hity"
    typu jakis norweski film "sensacyjny" ktory na szczescie nadawano o
    polnocy wiec sluzyl mi za usypianke-kolysanke... Słowem zenada! A juz
    lepiej cos obejrzec bylo na DVD z wypozyczalni co mam pod klatka w
    bloku...

    Oczywiscie chetnie bym wybral pelen pakiet Discovery + National
    Geografic. A teraz najchetniej w HD. (Reszta oferty kanalow mi
    niepotrzebna.)
    Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
    przedluzenia?
    Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
    Discovery i NG?

    A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi
    zaproponowac tego typu oferte?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam!

  • 46. Data: 2010-12-19 22:09:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
    >przedluzenia?

    Nic ponad to co widziałeś.

    >Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
    >Discovery i NG?

    Dekoder HD za 1 zł, a wszystkie dokumenty tego typu, łącznie z tymi HD to
    pewnie jakieś 70-80 zł.
    Minus promocja - 40-50% przez jakiś tam czas.

  • 47. Data: 2010-12-19 22:20:28
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 19, 5:50 pm, "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > za 19 masz tylko TVN HD, za pozosta e musisz dodtakowo zap aci 19,90.
    > "Warunkiem korzystania z Pakietu Domowego HD Premium jest korzystanie z

    Jestes pewien, ze te 2 rzeczy sa OSBONO?

    A spojrz na ten formularz do zamawiania kiedy klikniesz przycisk pt:
    "ZAMÓW TELEWIZJĘ NA KARTĘ HD" z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD
    PREMIUM":
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/e-sklep.html

    Z tego wynika, ze JEDNORAZOWO placisz 398zl za:
    - dekoder HD do odbioru telewizji cyfrowej satelitarnej i naziemnej
    - dostęp do PELNEJ oferty telewizji na kartę HD na 3 miesiące

    Chodzi o to, ze IDENTYCZNA cena jest kiedy klikasz "ZAMÓW TELEWIZJĘ NA
    KARTĘ HD" ale z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD" (nie PREMIUM). Totez
    mozna by wywnioskowac, ze WSZYSTKO JEDNO.

    Czyli jednak te 2 pakiety sa RAZEM (za 19zl)? Jesli nie to prosze
    pokaz gdzie tak napisano?

  • 48. Data: 2010-12-19 22:44:24
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 23:20, Xian Mi Mao napisal (a):
> [...]
    > mozna by wywnioskowac, ze WSZYSTKO JEDNO.
    >
    > Czyli jednak te 2 pakiety sa RAZEM (za 19zl)? Jesli nie to prosze

    To pewnie jakiś błąd na stronie. Jedyna możliwa w tej chwili opcja
    kupienia TNK HD to zakup tunera bądź modułu z 3-mies. starterem
    zawierającym pakiet domowy i premium.
    O doładowaniach poczytaj tutaj:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/doladowania.html
    Masz czarno na białym:
    "Jeżeli chcesz dodatkowo oglądać kanały z Pakietu Domowego HD Premium,
    musisz posiadać na koncie TNK HD środki wystarczające na oglądanie obu
    pakietów przez co najmniej 26 dni oraz musisz aktywować Pakiet Domowy HD
    Premium wysyłając z telefonu komórkowego SMS zawierający numer karty TNK
    HD i kod aktywacyjny A 101 na numer (+48) 725 72 72 72."

  • 49. Data: 2010-12-20 06:27:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-19 23:04, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > Discovery i NG?
    >
    > A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi

    n - poza NG (którego nie mają w ofercie) 54 zł.
    dekoder pvr

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 50. Data: 2010-12-20 06:30:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-19 23:20, Xian Mi Mao pisze:
    cinews:2c464db8-26f2-451c-9f8e-1214c1271bb6@l32g2000
    yqc.googlegroups.com...

    > Jestes pewien, ze te 2 rzeczy sa OSBONO?

    tak

> [...]
    > - dekoder HD do odbioru telewizji cyfrowej satelitarnej i naziemnej
    > - dostęp do PELNEJ oferty telewizji na kartę HD na 3 miesiące

    bo masz wliczone w cene

> [...]
    > mozna by wywnioskowac, ze WSZYSTKO JEDNO.
    >
    > Czyli jednak te 2 pakiety sa RAZEM (za 19zl)? Jesli nie to prosze

    nie są. po trzech miesiącach musisz doładować jeden lub dwa pakiety

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux