  • 1. Data: 2010-07-14 15:48:43
    Temat: Darmowa alternatywa dla google maps
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    Witam.
    Czy spotkał ktoś może coś podobnego do google maps, z licencją
    pozwalającą na używanie tego węwnątrz firmy?
    Potrzebuję wyświetlić raptem 4 statyczne mapki, więc płacenie $10k
    odpada.
    Znalazłem na razie to: http://www.pushpin.com
    Ale $1600 to też za dużo. Byłbym w stanie zapłacić powiedzmy do $100/
    rok.
    Wystarczy mi bardzo okrojona funkcjonalność, żeby można było ustawić
    lokalizację, zoom(i nie muszą być szczegóły, wystarczy mi coś na takim
    poziomie:
    http://maps.google.com/maps/api/staticmap?center=51.
    477222,0&zoom=5&size=650x650&sensor=false
    ), było by już całkiem super gdyby można wstawiać swoje własne ikony.

    TIA
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-07-14 21:35:25
    Temat: Re: Darmowa alternatywa dla google maps
    Od: "Rafal" <g...@o...pl.usun.to>

    >Czy spotkał ktoś może coś podobnego do google maps, z licencją
    >pozwalającą na używanie tego węwnątrz firmy?

    mapy naviteka nie można?

    Rf

  • 3. Data: 2010-07-15 00:30:33
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Jul 14, 9:35 pm, "Rafal" <g...@o...pl.usun.to> wrote:

    > mapy naviteka nie można?

    Wygląda na to, że takie samo ograniczenie jak w góglu.

    http://legal.map24.com/html/TOU_FREEAJAX/en-GB
    It is permitted to use the Free MapTP AJAX API only on a public, non
    password-protected, freely accessible, commercial or non commercial
    website on the internet (Permitted Use)

    Tak przy okazji:
    Przyszło mi do głowy, żeby wystawić sobię jakąś subdomenkę na
    zewnątrz, np: maps.mycompany.com która była by dostępna z zewnątrz bez
    żadnych ograniczeń, i w mojej wewnątrz-firmowej aplikacji
    przechwytywać to stamtąd.
    Czy to by było zgodne z licencją?
    http://code.google.com/intl/is-IS/apis/maps/terms.ht
    ml

    Pzdr.

  • 4. Data: 2010-07-15 06:08:21
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    Czy spotkał ktoś może coś podobnego do google maps, z licencją
    pozwalającą na używanie tego węwnątrz firmy?
    Potrzebuję wyświetlić raptem 4 statyczne mapki, więc płacenie $10k
    odpada.

    Próbowałeś OpenStreetMap ?
    http://www.openstreetmap.org/index.html
    http://www.openstreetmap.org/copyright

    inne
    http://miejsce.info/
    http://maps.cloudmade.com/
    http://developer.yahoo.com/maps/
    http://maps.ask.com/maps
    http://www.bing.com/maps/

    --
    AW

  • 5. Data: 2010-07-15 06:51:49
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Jakub Owczarski pisze:
> [...]
    > pozwalającą na używanie tego węwnątrz firmy?
    > Potrzebuję wyświetlić raptem 4 statyczne mapki, więc płacenie $10k

    Jeśli to tylko dla PL to można jeszcze zaglądnąć na UMP

    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/

    Mapki są malowane przez użytkowników, wiec nie ma problemu
    z legalnością źródeł.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-15 09:33:30
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    > Próbowałeś OpenStreetMap ?http://www.openstreetmap.org/index.htmlhttp://www.o
    penstreetmap.org/copyright

    Bawię się właśnie, chyba to będzie to :-)

    Dzięki!
    Pzdr

  • 7. Data: 2010-07-15 09:38:09
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "AW" <1...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Czy spotkał ktoś może coś podobnego do google maps, z licencją
    > pozwalającą na używanie tego węwnątrz firmy?
    > Potrzebuję wyświetlić raptem 4 statyczne mapki, więc płacenie $10k
    > odpada.

    jeszcze
    http://www.mapquest.com/
    http://resources.esri.com/arcgisonlineservices/index