  • 1. Data: 2010-07-15 09:24:14
    Temat: jeszcze raz klucz i rsa
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    nic mi jakos nie idzie. Mozecie mi wskazac fragment kodu
    (C/C++/Java/Pascal), ktory czyta i rozbiera na kawalki plik
    zawierajacy klucz publiczny i przekazuje do funkcji szyfrujacej ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2010-07-15 21:21:17
    Temat: Re: jeszcze raz klucz i rsa
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > nic mi jakos nie idzie. Mozecie mi wskazac fragment kodu
    > (C/C++/Java/Pascal), ktory czyta i rozbiera na kawalki plik
    > zawierajacy klucz publiczny i przekazuje do funkcji szyfrujacej ?

    Czy dobrze rozumiem, ze pytasz o deklaracje ZUS RSA
    i podpis cyfrowy?

  • 3. Data: 2010-07-16 09:15:38
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Czy dobrze rozumiem, ze pytasz o deklaracje ZUS RSA
    > i podpis cyfrowy?

    Czesciowo. Nie rozumiem i nie moglem znalezc przykladow, jaka czesc tego

    smiecia pomiedzy --begin public key-- i --end public key-- jest kluczem,
    ktory trzeba odzyskac, ew. sparsowac i przekazac do procedury szyrfyjacej
    algorytmem RSA.

    Od ZUSu trzymam sie z daleka :)

    pozdrawiam
    pluton