  • 1. Data: 2010-07-14 12:38:19
    Temat: Base64
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    czy mozecie mi polecic jakas mala biblioteczke (unit) ,
    ktory poprawnie przetlmaczy dowolny string na b64 i spowrotem ?

    Wyprobowalem dwie i kazda to porazka. Jedn wogole nie umiala nic robic ,
    przeklamywala dlugosci, a druga robi sobie co chce z binariami.
    Koduje binaria, dekoduje i binaria znikają.

    Tylko mnie nie pytajcie, co to są binaria :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2010-07-14 15:12:46
    Temat: Re: Base64
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-14 14:38, pluton pisze:
> [...]
    > Koduje binaria, dekoduje i binaria znikają.
    >
    > Tylko mnie nie pytajcie, co to są binaria :)

    Ale zapytamy w jakim języku, czyzby Delhi (jednak podswiadomosc czasem
    powie prawde), przepraszam Delphi?

    2. A czego juz uzywales i jak?

  • 3. Data: 2010-07-14 19:27:23
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 14/07/2010 13:38, pluton wrote:
    > czy mozecie mi polecic jakas mala biblioteczke (unit) ,
    > ktory poprawnie przetlmaczy dowolny string na b64 i spowrotem ?

    http://synesis.com.au/software/b64.html

    B.

  • 4. Data: 2010-07-15 09:18:33
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale zapytamy w jakim języku, czyzby Delhi (jednak podswiadomosc czasem
    > powie prawde), przepraszam Delphi?
    >
    > 2. A czego juz uzywales i jak?

    1) język obojetny, przetłumaczę sobie. Ale generalnie potrzenuje w delphi :)

    2) Uzywalem tekstu znalezionego w linkach N i N+K (liczbowych wartości nie
    pamiętam)
    podanych przez googla na hasło 'base64'
    Używałem poprawnie: init string, kod, dekod, porownanie, usmieszek

    3) Ale juz znalazlem jakis taki kodzik maluski, w lince N+M (M>K) i dziala
    :)
    http://www.delphi-zone.com/2010/03/how-to-encode-dec
    ode-base64-string/

    pozdrawiam