-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 07 Oct 2014 14:03:39 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432b8f9$0$3162$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<5432e3e7$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <8...@p...pl.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141007-0, 2014-10-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <5433d697$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.71
X-Trace: 1412683415 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12623 31.61.138.71:12016
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546321
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-07 00:48, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Ghost,
>
> Monday, October 6, 2014, 8:48:04 PM, you wrote:
>
>>>>> Ten z mocnym autkiem będzie się rozpędzał na V-tce a
>>>>> ten w słabym na III-ce. I czas rozpędzania wyjdzie bardzo podobny.
>>>> Żarty.
>>> Niby dlaczego? Chyba, że Twój diesel nie może na III-ce do 120 - to
>>> pozostaje tylko współczuć, że nie dość, że słabe, to jeszcze diesel.
>> Nie mam diesla, ale diesel żony, na V dopierdala tak, ze moja benzyna na III
>> może tylko powąchać spaliny,
> Chyba kaszlak.
>
>> i to nie za długo. Dodam, że jeżdżę szybciej od żony i zazdroszczę
>> jej auta.
> Zazdrościsz ciągnika siodłowego bez kagańca? Przecież tym się
> strasznie źle jeździ...
Twoja wiedza o dieslach jest bardzo uboga. Przesiadka z 115 konnej benzyny na 90
konnego turbodieselka był strzałem w dziesiątkę. Dodam że diesel o prawie 400 kg
cięższy... To już nie te diesle które trzęsą, smrodzą itd. Pozostaje tylko dyskusyjna
kwestia awaryjności, ale tu jak na razie pozostaje tylko przestać o tym gadać bo
faktycznie można coś wykrakać, jak na razie wszystko gra i buczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.14 20:09 Olekx
- 07.10.14 21:02 b...@g...com
- 07.10.14 21:08 Ghost
- 07.10.14 22:34 LEPEK
- 07.10.14 23:11 Tomasz Pyra
- 08.10.14 23:06 janusz_k
- 08.10.14 23:56 Olekx
- 09.10.14 00:09 Tomasz Pyra
- 09.10.14 15:05 Trybun
- 09.10.14 21:38 Tomasz Pyra
- 12.10.14 09:39 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=