  • 1. Data: 2010-07-21 11:44:13
    Temat: Dandeliony z ebay - wysyłka za free?
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    Jak jest z tą płatnością za wysyłkę - np. w tym przypadku:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    20512114514&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
    A może ktoś może polecić sprawdzonego sprzedawcę z wysyłką za free?

    Pozd. Hals.

  • 2. Data: 2010-07-21 12:26:26
    Temat: Re: Dandeliony z ebay - wysyłka za free?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Hals" <u...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    20512114514&ssPageName
    > =STRK:MEWAX:IT A może ktoś może polecić sprawdzonego sprzedawcę z

    Ja znam jednego goscia - nazywa sie Swiety Mikolaj ;)

    Wszyscy inni koszty wysylki z nawiazka ukrywaja w cenie :)

  • 3. Data: 2010-07-21 13:10:33
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 21 Lip, 13:44, "Hals
> [...]
    tem&item=220512114514&ssPag...
    > A może ktoś może polecić sprawdzonego sprzedawcę z wysyłką za free?

    Przesylka do Polski za darmo (czytaj w cenie przedmiotu) Sprzedawca
    jest sprawdzony, bo ma 100% pozytywnych opinii.
    StaM

  • 4. Data: 2010-07-21 13:16:56
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Moglbys sie zdziwic, sam bylem w szoku i nie wiem jak to dziala...
    Kiedys kupilem poziomiczke na sanki za jakies 2$ z darmowa wysylka. Nie
    pojmuje do tej pory jak to moze sie oplacac. Juz abstrachujac od
    zawartosci przeciez paczka idzie gdzies z chin, a kosztuje mniej niz
    wyslanie listu w PL.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2010-07-21 13:34:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do tej pory jak to moze sie oplacac. Juz abstrachujac od zawartosci
    > przeciez paczka idzie gdzies z chin, a kosztuje mniej niz wyslanie listu w

    Sam sobie odpowiadziales: paczka idzie z Chin a list w PL.

    Jesli masz dzieci wyslij na mandarynski - przyda im sie
    gdy beda pracy szukac ;)

  • 6. Data: 2010-07-21 18:32:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    A tzw. dandeliony Nikonowskie, ktos widzial za podobne ceny?

  • 7. Data: 2010-07-22 00:14:23
    Od: eman <e...@g...com>

    Mała uwaga, szukaj takiego w srebrnym kolorze - jest z innego metalu,
    dokładniej wykonany. Ja kupiłem miesiąc temu oba dla porównania i
    różnica jest ogromna, na plus srebrnego. Przesyłka doszła w 9 dni.

  • 8. Data: 2010-07-22 06:59:18
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Mała uwaga, szukaj takiego w srebrnym kolorze - jest z innego metalu,
    > dokładniej wykonany. Ja kupiłem miesiąc temu oba dla porównania i
    > różnica jest ogromna, na plus srebrnego. Przesyłka doszła w 9 dni.

    O właśnie - bo akurat przymierzałem się do czarnego modelu. Bardzo istotna
    informacja.
    Dzięki za podpowiedź.

    Pozdr. Hals.

  • 9. Data: 2010-07-22 13:26:09
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Ja znam jednego goscia - nazywa sie Swiety Mikolaj ;)
    >
    > Wszyscy inni koszty wysylki z nawiazka ukrywaja w cenie :)

    Gdyby nie ten emotikon, to pomyślałbym że jednak niewystarczająco prosto
    sformułowałem tego posta:-) A starałem się maksymalnie uprościć by każdy
    zrozumiał.
    Już zamówiłem kilka drobiazgów. Jak przyjdą (za 3 tygodnie :-) to się
    pochwalę.

    Pozdrawiam. Hals.

  • 10. Data: 2010-07-23 05:36:02
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mają jakieś dziwne taryfy, stricte od wagi ponoć.
    Jakieś przejściówki kabli chciałem zamówić.
    Jakbym zamówił 20 sztuk to trzeba było zapłacić ×20 więcej za przesyłkę.

    Podobno na poczcie najwięcej kosztuje tzw. dekretowanie, czyli wrzucenie przesyłki do
    konkretnego worka lecącego w konkretnym
    kierunku.
    Za $20 miesięcznie to można dekretować i dekretować ;-))

    -----