  • 1. Data: 2019-11-15 23:17:03
    Temat: Daleka podróż
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Witajcie,

    Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na
    coś powinienm zwrócić uwagę?

  • 2. Data: 2019-11-15 23:17:41
    Temat: Re: Daleka podróż
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-11-15 o 23:17, kk pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Planuję w najbliższym czasie udać się w daleką trasę. Myślicie, że na
    > coś powinienm zwrócić uwagę?

    na agregat? :>

  • 3. Data: 2019-11-16 00:28:39
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 15.11.2019 o 23:17, sirapacz pisze:

    > na agregat? :>

    10/10!!
    :D

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2019-11-16 11:35:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-15 23:17, sirapacz wrote:

    > na agregat? :>

    No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

  • 5. Data: 2019-11-16 11:53:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

    Eeeee... jaka to daleka podróż?

    ....weź agregat ;)

    a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg.
    Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie 0
    to stanie czy może przy 20% przestanie;)

  • 6. Data: 2019-11-16 12:11:22
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-16 o 11:53 +0100, sirapacz napisał:

    > Eeeee... jaka to daleka podróż?
    > ....weź agregat ;)

    No ale to Twizy - agregat nie wejdzie. Pewniej będzie wziąć 5m sznurka
    i przedłużacz - jak maleństwo stanie, zawsze można dociągnąć do
    najbliższej wtyczki.

    > a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg.
    > Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie
    > 0 to stanie czy może przy 20% przestanie;)

    Dużo będzie też zależało od zmian wysokości trasy, a to nie zawsze da
    się przewidzieć (i obliczyć przewidywalny zasięg).

    Mateusz

  • 7. Data: 2019-11-16 13:27:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 11:53, sirapacz wrote:

    > Eeeee... jaka to daleka podróż?

    No daleka :-)

    > ....weź agregat ;)
    >

    > a na poważnie to zobaczyłbym najpierw czy dobrze pokazuje ci zasięg.
    > Pokręciłbym się przy domu na pustym aku i zobaczyłbym czy jak będzie 0
    > to stanie czy może przy 20% przestanie;)

    przy 12% zgłasza potrzebę ładowania, przy 6% zwalnia

  • 8. Data: 2019-11-17 23:08:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dużo będzie też zależało od zmian wysokości trasy, a to nie zawsze da
    > się przewidzieć (i obliczyć przewidywalny zasięg).

    wjedzie na górkę to i zjedzie (i podładuje). Poza tym DC jest dość płaskie.

  • 9. Data: 2019-11-18 12:28:53
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 11:35, kk pisze:

    > No ale ... mam przejechać 40km, powinno wystarczyć :-)

    Kańke mleka weźmiej.