    Date: Sat, 25 Dec 2010 19:41:57 +0100
    From: p <1...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DVP3010 - 2 minuty

    > Witam,
    > raczej to był zimny lut, którego prawdopodobnie poprawiłeś.

    Myślałem o tym, ale nie mam lutownicy na gorące powietrze, bo chyba tak
    tylko można by to poprawić przy rozstawie nóżek około 0,5mm albo nawet
    mniej.
    "Przejechałem" tylko po nóżkach końcówką małej drewnianej klamerki - bez
    efektu.
    Kiedyś lutowałem układ z rozstawem chyba 0,65mm ale 28 a nie 256 nóżek.

    > Jeśli scalak przeżył to jest szansa na kilka lat poprawnej pracy:)

    Temperatura nie była chyba zbyt wysoka. Dotykając radiator palcem przez
    najkrótszy możliwy czas - był bardzo gorący, wydaje mi się że
    temperatura nie przekroczyła 90 stopni.

    W ogóle to dziwne, bo, o ile wiem, "cyna" topi się w ok. 180 st.
    Chyba, że te bezołowiowe (tfu) są inne.