  • Data: 2010-09-28 17:55:48
    Temat: Re: DVB-T w Warszawie nie ma :(
    Od: Brooks <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 07:06, dekoder <w...@w...pl> wrote:
    >  > W dniu 28.09.2010 05:43, Brooks pisze:
    >  >> On 27 Wrz, 15:20, "Arek."<a...@a...2a.pl>  wrote:
    >  >>> to jeszcze raz ja
    >  >>> znalazłem info na SatKurier
    >  >>>
    >  >>> " Na stronie internetowej spółki TP EmiTel poinformowano o
    > przerwach lub
    >  >>> zakłóceniach w testowych emisjach naziemnej telewizji cyfrowej. W
    > związku z
    >  >>> przygotowaniami do uruchomienia komercyjnych emisji naziemnej telewizji
    >  >>> cyfrowej, od dnia 27 września 2010 roku nastąpią przerwy lub
> [...]

    Mnie jest niezmiernie "milo" mieszkac na "wyspie" bez dostepu do
    lokalnego kanalu informacyjnego. Ale jak ktos madrze zauwazyl w
    rozmowie Czesława Bieleckiego z Moniką Olejnik w "Kropce nad i".
    "Drogi nie są pisowskie, ani platformiane. Drogi są dziurawe." "Nie ma
    legislacyjnej viagry na impotencję władzy
    wykonawczej".

    Wypijmy za bledy na górze.