  • 21. Data: 2011-01-01 21:26:33
    Temat: Re: DVB-T Skrzyczne
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Jan 2011 10:51:03 +0100, "Krzysztof Kucharski"
    <s...@B...poczta.onet.pl> wrote:

    >Super. Tylko, że _MNIE_ ten problem mało interesuje. Prędzej Autora
    >wątku ;-)

    I co w związku z tym?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2011-01-02 11:26:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Dec 2010 19:15:11 +0100, "blur" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >to ja tak mam w laptopie, kupiłem kartę za 50zł

    Mowa była od tunerze, który można podłączyć do TV z 1996 roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-01-02 11:34:19
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 02.01.2011 jerzu <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Mowa była od tunerze, który można podłączyć do TV z 1996 roku.

    tuner za 400zł lub za 500zł z wbudowanym lcd? ;) 96? to
    pewnie 21" lub okolice, po 15 latach rozogniskowany, brak zbieżności i
    geometrii - szkoda oczu.

  • 24. Data: 2011-01-02 13:06:01
    Od: "Adoks" <u...@v...com>

    ja odbieram ze Srzycznego w odległości 92km w kierunku Częstochowy
    antena Telmor ASR-860 bez wzmacniacza

    adoks

  • 25. Data: 2011-01-02 13:48:49
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    jerzu wrote:

    > Mowa była od tunerze, który można podłączyć do TV z 1996 roku.

    Technicznie rzecz biorąc coś się powinno dać podłączyć.
    Tylko pytanie o sens takiego rozwiązania. Szanse na to
    by zbieżność + kolory, były na _rozsądnym_ poziomie są
    dość niskie. Do tego pobór prądu przez CRT.

    Przed chwilą sprawdziłem tabliczkę znamionową starego
    sprzętu który się u mnie kurzy by to zweryfikować i..
    i.. niestety mam racje, 17' Monitor CRT "oficalnie" z
    gniazdka pobiera ~185W, 22' LCD/LED (z podświetlaniem
    led) pobiera maksymalnie 18W.

    Sądzę przejście na LCD/Plazmę (w/g uznania) z tunerem
    wbudowanym ma większy sens. Nie przeczę że jest to
    wydatek jednorazowy, ale ma on szanse po pewnym czasie
    się zwrócić na rachunku za prąd - a to przy założeniu
    że zostanie nabyty sprzęt o podobnych wymiarach. Rzecz
    jasna należy się asekurować szukając sprzętu który by
    miał gwarancję dłuższą niż standardowe 2 lata. Tak na
    wszelki wypadek..

    SED(Surface-conduction Electron-emitter Display) by
    mogło wykosić LCD/Plazmę, ale niestety Canonowi się
    udało obniżyć kosztów produkcji, przez co niestety
    zrezygnowano z prób wprowadzenia SED do produkcji..
    Acz jakaś nadzieja jest, bo prace badawczem podobno
    mają być kontynuowane.. Problem z kosztami podobny
    jak z "prawdziwymi" wyświetlaczami (O)LED.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 26. Data: 2011-01-02 17:08:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 Jan 2011 14:48:49 +0100, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    >Tylko pytanie o sens takiego rozwiązania.

    Nie każdego stać na TV za 1500 czy więcej, zwłaszcza emeryta. Dla
    niego taki tuner to już spory wydatek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-01-03 00:10:10
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    jerzu wrote:

    > Nie każdego stać na TV za 1500 czy więcej, zwłaszcza emeryta.
    > Dla niego taki tuner to już spory wydatek.

    Zgoda.. I w ten sposób biedny 2x dostaje cięgi. Bo
    raz że używa gorszego sprzętu, dwa płaci więcej za
    jego użytkowanie..

    Albert Einstein (1879-1955)