  • 11. Data: 2010-12-29 00:16:54
    Temat: Re: DVB-T Skrzyczne
    Od: on <o...@o...no>

    > to wydaje mi się że raczej łapiesz
    > TON Częstochowa / Błeszno MUX 3 od 27.10.2011 k.41 (634MHz) 2 kW

    hmm, musiał by być naprawdę niezły bo MUX3 z Częstochowy ma zacząć
    nadawać za rok ;)

    Patrząc na mapki zasięgu ze strony EmiTela odbiór w okolicach
    Częstochowy emisji ze Skrzycznego na antenie siatkowej wydaje się prawie
    niemożliwy.
    http://www.emitel.pl/mux2etapii.jpg
    No chyba, że wystąpiły chwilowo lepsze warunki propagacyjne, ale wtedy
    radość szybko się skończy.

    Za to w Krakowie (południowo wschodnia część) na lepszej antenie powinno
    się udać bez większych "czarów".

  • 12. Data: 2010-12-29 13:50:58
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jardo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Ja odbieram na zwykłej siatce sygnał ze Skrzycznego - moje położenie
    do 25 km na południe od Częstochowy.
    [...]

    Jak miło ;-) Dzieki za odpowiedź.

    K.

  • 13. Data: 2010-12-30 21:44:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Krzysztof Kucharski pisze:

> [...]
    .googlegroups.com...
    > Ja odbieram na zwykłej siatce sygnał ze Skrzycznego - moje położenie

    zakładając ze mam TV z 1996roku, jaki najtańszy sprzęt muszę dokupić
    zeby odbierać TV cyfrową?

    ToMasz

    Moze jakiś tani tuner do kompa?

  • 14. Data: 2010-12-31 06:34:59
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > zakładając ze mam TV z 1996roku, jaki najtańszy sprzęt muszę dokupić
    > zeby odbierać TV cyfrową?
    [...]

    Szczerze mówiąc, w tej chwili nie jestem zainteresowany odbiorem DVB/T
    w moim domu. Gdybym jednak zmienił zdanie ;-), to rozważałbym ofertę
    DIPOLA: http://www.dipol.com.pl/tv-tv-sat-tunery-dvb-t,4806.
    htm.
    A zwłaszcza
    http://www.dipol.com.pl/tuner_dvb-t_opticum_ft16p_A9
    9410.htm
    Za 175 zł masz podstawowy tuner DVB/T, dekodujący MPEG4. O jakości
    tego czegoś nie mam zamiaru wypowiadać się - nie mam osobistego
    doświadczenia w użytkowaniu tego modelu.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 15. Data: 2010-12-31 13:14:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Dec 2010 07:34:59 +0100, "Krzysztof Kucharski"
    <s...@B...poczta.onet.pl> wrote:

    >Za 175 zł masz podstawowy tuner DVB/T, dekodujący MPEG4. O jakości
    >tego czegoś nie mam zamiaru wypowiadać się - nie mam osobistego
    >doświadczenia w użytkowaniu tego modelu.

    Za niewiele więcej masz tuner dvb-t z wyjściem HDMI oraz z możliwością
    podłączenia HDD i nagrywania programów z tv. Przykłady podawane były
    kilka dni temu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-12-31 18:15:11
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    <s...@B...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

    Za niewiele więcej masz tuner dvb-t z wyjściem HDMI oraz z możliwością
    podłączenia HDD i nagrywania programów z tv. Przykłady podawane były
    ==================

    to ja tak mam w laptopie, kupiłem kartę za 50zł

  • 17. Data: 2010-12-31 18:53:14
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-31 19:15, blur pisze:
    > to ja tak mam w laptopie, kupiłem kartę za 50zł

    Nie masz telewizora?

  • 18. Data: 2010-12-31 20:04:35
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie masz telewizora?

    to wowczas w jakim kierunku ustawiasz meble :)

  • 19. Data: 2010-12-31 23:34:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    blur pisze:
> [...]
    > kilka dni temu.
    > ==================
    >
    > to ja tak mam w laptopie, kupiłem kartę za 50zł
    Napisz prosze jaka to karta, daj linak do sklepu/aukcji
    ToMasz

  • 20. Data: 2011-01-01 09:51:03
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Hej

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0klrh6pvcmrs0ngubt9p8gdmahd4s2j8am@4ax.com...

    > Za niewiele więcej masz tuner dvb-t z wyjściem HDMI oraz z
    > możliwością
    > podłączenia HDD i nagrywania programów z tv. Przykłady podawane były
    > kilka dni temu.
    [...]

    Super. Tylko, że _MNIE_ ten problem mało interesuje. Prędzej Autora
    wątku ;-)

    Pozdrawiam noworocznie - Krzysztof Kucharski