  • 11. Data: 2009-05-18 10:21:20
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ano właśnie mam takowe podejrzenia.
    > Tak się da, że kierunkowo chodzi gorzej?

    A nie pomyślałeś, że to emisja testowa? Konfiguracja nadajnika może się
    zmieniać. Faktycznie mpeg2 lepiej się rozchodzi w eterze.

    Jingiel

  • 12. Data: 2009-05-18 10:23:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > A nie pomyślałeś, że to emisja testowa? Konfiguracja nadajnika może się
    > zmieniać.

    Pomyślałem, dlatego pytam i nie robię gwałtownych ruchów przed wrześniem.

  • 13. Data: 2009-05-18 11:36:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie bardzo kumam o co może chodzić - w dzień nadają z większą mocą?

    Może jakieś różnice w propagacji sygnału, ale IMO to w dzień powinno być
    gorzej, bo większe zakłócenia.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 14. Data: 2009-05-18 21:07:38
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]
    tzu_22_dvb_t_finder.html

    > Drogo dla jednorazowego użycia, już taniej wyjdzie wizyta serwisu od
    > anten.
    >
    > Podejrzewam awarię anteny (albo tunera),

    tak z innej beczki to mierzyłem czułośc jedengo tunera w zakresie od 490 do
    860MHz i wykres podobny był do sinusoidy. tak wiec sygnał o tej samej mocy z
    nadajnika na róznej częstotliwości może miec rózna wartość. ale to tak tylko
    na marginesie.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 15. Data: 2009-05-19 17:49:10
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 18 May 2009 12:23:31 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Pomyślałem, dlatego pytam i nie robię gwałtownych ruchów przed wrześniem.

    oby to nie byl wrzesien 2010/2011/2012/2013/2014/2015, bo z roku na
    rok ten wrzesien, styczen, czerwiec.....sie przesuwa.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2009-05-21 14:34:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gurh7q$nb$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie bardzo kumam o co może chodzić - w dzień nadają z większą mocą?

    >Może jakieś różnice w propagacji sygnału, ale IMO to w dzień powinno być
    >gorzej, bo większe zakłócenia.

    A jednak chyba wina leżała po stronie anteny.
    W ramach próby zamontowałem poprzednią (przerdzewiałą, 7 letnią siatkę i
    stary wzmacniacz sygnału - całe szczęście że ich nie wyrzuciłem po zmianie
    anteny) i krzaczenie ustąpiło jak ręką odjął.
    Co prawda sygnał analogowy mam teraz gorszy, ale dvb-t chodzi bez zarzutu.

    Ciekawe awaria ci to, czy antena Digit Activia sobie po prostu nie radzi.

  • 17. Data: 2009-05-21 14:51:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Ciekawe awaria ci to, czy antena Digit Activia sobie po prostu nie radzi.

    Wygląda na to, że miałeś przesterowany albo wzmacniacz w tej Digit Activie
    albo wejście tunera DVB-T.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2009-05-21 15:40:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Wygląda na to, że miałeś przesterowany albo wzmacniacz w tej Digit Activie
    > albo wejście tunera DVB-T.

    Chyba nie bardzo, bo siła wzmocnienia była regulowana i tuner wyraźnie
    reagował na manipulację pokrętłem (ale zawsze byly co kilka minut
    przycięcia, a gdy wzmocnienie było zbyt małe to w ogóle przestawał odbierać
    cokolwiek).
    Od tygodnia cięcie stało się normą.

    Tuner też wykluczam, bo miałem przez tydzień drugi, stacjonarny i zachowywał
    się identycznie.

    Swoją drogą ciekawe jak długo będę się teraz bujał z reklamacją tej anteny i
    jak durnych wymysłów użyje sprzedawca, żeby tylko wysłać mnie na drzewo.

  • 19. Data: 2009-05-21 19:37:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Swoją drogą ciekawe jak długo będę się teraz bujał z reklamacją tej
    > anteny i jak durnych wymysłów użyje sprzedawca, żeby tylko wysłać mnie
    > na drzewo.

    A może wyśle Cię na drzewo, żebyś tam właśnie zamontował antenę? ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 20. Data: 2009-05-21 22:37:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gv4ahu$86i$1@polsl.pl...
> [...]
    > i jak durnych wymysłów użyje sprzedawca, żeby tylko wysłać mnie na drzewo.

    >A może wyśle Cię na drzewo, żebyś tam właśnie zamontował antenę? ;-)

    No i się zszokowałem, bo Leroy Merlin nawet nic nie sprawdził, tylko
    wypłacił gotówkę i finito.

    W sumie dobrze że antena padła, nabyłem ją rok temu, bo na starej analog był
    trochę zaśnieżony (z wyjątkiem jedynki), a chciałem mieć dobry obraz na
    Polsacie (dla F1), ale jak widzę dvb-t chodzi jak trzeba, więc w w nową na
    kilka lat nie warto chyba inwestować.
    A 100 zł zostało w kieszeni.