  • 101. Data: 2009-07-20 22:52:07
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:h238c4$lq7$3@news.onet.pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Nie.
    > I nie bardzo mam taką potrzebę.
    > Dach mocno stromy, a ja z lękiem wysokości.
    > Na garażu dach jest płaski, więc wiszące nad nim anteny są dostępne.

    Ale z ich działaniem masz ciągle problemy.

    > POT również?
    > Bo i na nim widać zacięcia czasem.

    Na pierwszy rzut oka nie powinno ono zakłócać POT-u na 490 MHz.
    http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _W1B
    Raczej inne źródło zakłóceń jest za to odpowiedzialne.

    Musisz przyzwyczaić się do sytuacji takiej jaka jest.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 102. Data: 2009-07-20 22:54:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Od czasu kiedy w dvb-t leci docelowy mux, problemy praktycznie ustąpiły.
    > Zacięcia jeśli w ogóle się zdarzają, to na 1 s i nie częściej niż co
    > kilkanaście minut.
    > Cudów nie ma, więc chyba nie tylko z anteną był problem.

    Możliwe, że w docelowej konfiguracji jest więcej bitów korekcyjnych.

    > Przy okazji - przy okazji zmiany anteny satelitarnej instalator
    > potwierdził że sygnał z anteny naziemnej nie jest zbyt mocny .

    Mogłeś go podpytać, jaki ma pomysł na rozwiązanie tego problemu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 103. Data: 2009-07-21 08:17:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Mogłeś go podpytać, jaki ma pomysł na rozwiązanie tego problemu.

    Taki jak Ty, wynieść antenę na dach.
    Ale ja już tego w ogóle nie rozpatruję w kategorii problemu.

  • 104. Data: 2009-07-22 21:20:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Taki jak Ty, wynieść antenę na dach.
    > Ale ja już tego w ogóle nie rozpatruję w kategorii problemu.

    Rozumiem. W takim razie życzę miłego odbioru. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba