  • 21. Data: 2009-05-22 05:10:49
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No i się zszokowałem, bo Leroy Merlin nawet nic nie sprawdził, tylko
    > wypłacił gotówkę i finito.

    W Liroju się nie czepiają zbytnio. I tak antena czy inny szajs trafi do
    producenta...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 22. Data: 2009-05-22 09:09:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gv5c4p$rql$4@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No i się zszokowałem, bo Leroy Merlin nawet nic nie sprawdził, tylko
    > wypłacił gotówkę i finito.

    >W Liroju się nie czepiają zbytnio.

    No i prawidłowo, tak powinno być.
    Kupiłbym od razu u nich kierunkową, gdyby mieli jakiś wybór w normalnej
    cenie, niestety nie mieli.

  • 23. Data: 2009-05-22 09:22:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > No i prawidłowo, tak powinno być.
    > Kupiłbym od razu u nich kierunkową, gdyby mieli jakiś wybór w normalnej

    jak zależy ci na analogu to szeroropasmowa z telmora

    pawell

  • 24. Data: 2009-05-22 09:30:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak zależy ci na analogu

    Ano właśnie nie bardzo raczej.

    > to szeroropasmowa z telmora

    A konkretniej?
    Bo antena Max którą mają jest za duża, maszt mam zbyt blisko ściany domu.
    Siatka wchodzi na styk.

  • 25. Data: 2009-05-22 11:25:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ano właśnie nie bardzo raczej.

    > A konkretniej?
    > Bo antena Max którą mają jest za duża, maszt mam zbyt blisko ściany domu.
    > Siatka wchodzi na styk.

    nie znam max-a, asr 860.
    mała nie jest, ale jest solidna i odporna na zakłócenia.

    pawell

  • 26. Data: 2009-05-22 11:30:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie znam max-a, asr 860.
    > mała nie jest,

    No właśnie o takich gabarytach mówiłm na podstawie oglądu w LM, jest dużo
    większa od siatki, więc nie wejdzie.

  • 27. Data: 2009-05-22 11:35:45
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > No właśnie o takich gabarytach mówiłm na podstawie oglądu w LM, jest
    > dużo większa od siatki, więc nie wejdzie.

    podmieniałeś zasilacz przy poprzedniej antenie zanim ją
    oddałeś?

    pawell

  • 28. Data: 2009-05-22 11:43:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > podmieniałeś zasilacz przy poprzedniej antenie zanim ją
    > oddałeś?

    Ona miała swój zasilacz, w sumie nawet go jeszcze mam, bo zapomniałem włożyć
    do opakowania, ale chyba ze starą siatką on nie działa (bo nie widać
    rezultatu i dioda się nie świeci).
    Nie próbowałem na innym.
    Obecnie wzmacniam sygnał wzmacniaczem AWS-10.

    A propos - zakładam że na antenie siatkowej też mam jakiś wzmacniacz, jak go
    zasilić?
    Jak się domyślam AWS-10 tego nie robi, tylko wzmacnia już otrzymany sygnał?

  • 29. Data: 2009-05-22 12:01:10
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > jak go zasilić?
    > Jak się domyślam AWS-10 tego nie robi, tylko wzmacnia już otrzymany sygnał?

    dioda się nie świeci pewnie dlatego, że się spalił i antena
    zaczęła działać pasywnie.
    ta antene musisz zasilić przed wzmacniaczem, gdyż ten wzmacniacz
    nie ma opcji zasilania anteny we, poza tym nie wiem jak
    się zachowa wzmacniacz jak dostanie kopa na we.
    anteny siatkowe mają zwykłe wzmacniacze, które bez zasilania
    tłumią, więc lepiej zamontować symetryzator.
    podłącz wpierw zasilacz i zobacz jak będzie działać.

    pawell

  • 30. Data: 2009-05-22 12:09:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:4a

    > dioda się nie świeci pewnie dlatego, że się spalił i antena
    > zaczęła działać pasywnie.

    Ale o której antenie mówisz?
    Jeśli o Digit przed oddaniem, to do końca diody się świeciły, i na zasilaczu
    i na antenie, regulowanie zasilenia dawało widoczny efekt.

    A jeśli o siatkowej, to jednak się myliłem, porównałem wygląd jej zawartości
    z danymi w necie i ona ma tylko symetryzator (taki:
    http://www.dipol.com.pl/symetryzator_antenowy_sa_iii
    -v_C0003.htm), nie ma
    wzmacniacza.
    Stąd pewnie miałem wzmocnienie sygnału aws-10.