  • 1. Data: 2004-01-07 12:45:55
    Temat: DSL infolinia ??
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    Witam.
    Nie jestem do konca pewny czy dobra grupa.. ale problem dotyczy jakby
    interenetu.. wiec.. ;]
    Mianowicie interesuje mnie jaki jest numer infolinii DSL TP, bo jak dzwonie
    na 0 800 100 000 to dowiaduje sie, ze to jest infolinia TYLKO dla firm i oni
    mi nic nie moga powiedziec (jestem klientem prywatnym a tlumaczenie ze to
    jest jedyny numer DSL jakos nikogo tam nie rusza..) i powinienem dzwonic na
    ogolne teleparty.. czyli 9393.. a tam oczywiscie wszystko co wiedza o DSl to
    numer infolinii.. no i gdzie ja sie moge czegos dowiedziec? (juz mnie nawet
    do infolinii POLPAKU odeslali!)
    Moze ktos z Was bedzie znal numer teleaudio DSL dla klientow prywatnych ;]

    Modz
    GG 3940994

  • 2. Data: 2004-01-07 13:27:10
    Temat: Re: DSL infolinia ??
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Michal naskrobał na ścianie:

    > Witam.
    > Nie jestem do konca pewny czy dobra grupa.. ale problem dotyczy jakby
    > interenetu.. wiec.. ;]

    Rzeczywiscie NTG

> [...]
    > POLPAKU odeslali!)
    > Moze ktos z Was bedzie znal numer teleaudio DSL dla klientow

    www.internetdsl.pl --> szybki rzut oka i widac kilka nr teleparty + adres
    mailowy dotyczacy pytan klenteli.
    Ja tez jestem prywatnym i jakos sie dowiedzialem wszystkiego, oraz nie
    rzucaja mi sluchawka jesli dzwonie do technicznego.

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 3. Data: 2004-01-08 05:14:04
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

> [...]
    > Ja tez jestem prywatnym i jakos sie dowiedzialem wszystkiego, oraz nie
    > rzucaja mi sluchawka jesli dzwonie do technicznego.

    Szukalem na podanej stronie, obdzwonilem, ale (jak zawsze) nikt nic nie
    wie..
    Ale wymyslilem inny sposob. Poszedlem do telepunktu i udalem blondyne ;]
    I wszystko mi powiedzieli jakos..
    Dzieki za pomoc w kazdym razie

    Modz
    GG 3940994