eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: DSG
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 21. Data: 2011-01-11 20:55:19
    Temat: Re: DSG
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:tgboi61pmofd2kir4s2gim5h138qgj139j@4ax.com...
    > Ale potem jedziesz np na 4 biegu, a 3 lub 5 tez jest wlaczony. I co -
    > dokladamy sprzezenie hydrauliczne, zeby wieksze straty w napedzie byly

    ale potem sprzęgła cierne są sprzężone wiec nie ma mowy o stratach na
    hydraulice - ona działałaby tylko, kiedy pierwsze sprzęgło jest rozłączone z
    zapiętym pierwszym biegiem.

    ps. z resztą mniejsza z tym, bo to nic innego jak filozofowanie. Trzebaby
    znaleźć konkretne źródło poważniejsze od wiki i znaleźć informacje źródłowe.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 22. Data: 2011-01-11 22:00:19
    Temat: Re: DSG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 20:55:19 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Ale potem jedziesz np na 4 biegu, a 3 lub 5 tez jest wlaczony. I co -
    >> dokladamy sprzezenie hydrauliczne, zeby wieksze straty w napedzie byly
    >
    >ale potem sprzęgła cierne są sprzężone wiec nie ma mowy o stratach na

    Tylko jedno

    >hydraulice - ona działałaby tylko, kiedy pierwsze sprzęgło jest rozłączone z
    >zapiętym pierwszym biegiem.

    a - taki lagodny "tlumik" do ruszania ? To by mialo sens i to duzy,
    tylko kolejna komplikacja do ukladu.
    Potrzebne trzecie sprzeglo .. no chyba zeby wbudowac to w kola od 1-go
    biegu i byloby zawsze na jedynce wlaczone.

    A swoja droga to ciekaw jestem czy podobnej "lagodnosci" nie daloby
    sie osiagnac na jednym sprzegle - nie wysterowujac go do konca.

    J.


  • 23. Data: 2011-01-12 21:47:16
    Temat: Re: DSG
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:grgpi6tmd468q0nsj3cru80k6959j2qi19@4ax.com...
    > a - taki lagodny "tlumik" do ruszania ?

    no takie coś mialem na mysli

    > To by mialo sens i to duzy,
    > tylko kolejna komplikacja do ukladu.
    > Potrzebne trzecie sprzeglo .. no chyba zeby wbudowac to w kola od 1-go
    > biegu i byloby zawsze na jedynce wlaczone.

    bo ja wiem. Ja mysle, ze to przy sprzęgłach, a nie w samej skrzyni. Pierwsze
    sprzęgło wystarczy rozbudować o kształt podobny do wentylatora. Skoro całość
    zanurzona w oleju ... to nic więcej nie trzeba. Co do strat - to przy
    załączonym sprzęgle cierny, przestałoby przenosić moment, bo cały bylby
    'oparty' o sprzęgło cierne, a podczas rozłączenia przenosiłby jakiś
    szczątkowy moment.
    Wg mnie nic wiecej nie trzeba.

    ps. ale dalej se filozofujemy ;)


    >
    > A swoja droga to ciekaw jestem czy podobnej "lagodnosci" nie daloby
    > sie osiagnac na jednym sprzegle - nie wysterowujac go do konca.

    no pewnie by sie dało .. tylko wg mnie, jesli coś sie ociera i przenosi
    moment, to musi sie zużywać ... a w miescie w duzych korkach zużycie mogloby
    być nie małe.
    Co nie zmienia faktu, ze pewnie pełzanie własnie w ten sposob jest
    realizowane.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: