eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowegoRe: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Date: Wed, 18 Apr 2018 12:36:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <pb773m$q1f$1@node2.news.atman.pl>
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <pb0786$n0l$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <pb59ql$ho9$8@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pb5n17$v8i$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.193.53
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1524047798 26671 83.142.193.53 (18 Apr 2018 10:36:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Apr 2018 10:36:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629379
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-18 o 07:28, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .04.2018 o 22:56 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
    >
    >
    >> Choćby do tego, żeby nie gasić gdy się wypala.
    >> Lubi to robić w mieście....
    >
    > Bo jak zgasisz to co się stanie?
    > Po ponownym starcie zacznie się wypalać od momentu w którym skończył.
    > Miasto w tym nie przeszkadza, jak zajdzie potrzeba sterownik sam sobie
    > podniesie temp. spalin zwiększając obciążenie lub robiąc dodatkowy
    > wtrysk paliwa do kolektora.
    >
    Nie w każdym aucie działa to tak samo - np. w Vectrze 1.9 auto do
    rozpoczęcia trybu wypalania potrzebuje kilku spełnionych warunków:
    odpowiednio wysoki stopień zapełnienia filtra, odpowiednio wysoka
    temperatura silnika oraz przynajmniej raz od uruchomienia silnika
    osiągnięta prędkość 90 km/h. Jak się jeździ w mieście, to czasem może
    być trudno spełnić wszystkie te warunki naraz, więc jak się już zacznie
    wypalanie, to czasem warto procedurę wykonać w całości.
    Dla mnie osobiście takie warunki nie są najlepiej obmyślone, tym
    bardziej, że akurat ten silnik niespecjalnie szybko się nagrzewa, i w
    mieście trudno o jego właściwe rozgrzanie w duże mrozy na krótkim
    dystansie. Krótko mówiąc - do miasta tego silnika nie polecam, chyba, że
    ktoś wie, z czym to się wiąże i ma możliwość co ok. 700 km (tak to
    wygląda u mnie) spełnić wymagania producenta.
    Co ciekawe, jednym z kilku objawów wypalania jest to, że auto dostaje
    naprawdę fajnego kopa - to jeden z powodów, dla którego ja osobiście
    chciałbym mieć przycisk do wypalania na życzenie :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: