-
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
z20no4639142igj.0!news-out.google.com!qk8ni67122igc.0!nntp.google.com!z20no3046
498igj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 25 Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: DPF
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Wed, 25 Mar 2015 07:39:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558410
[ ukryj nagłówki ]Ale w ASO dostałem kilka stron wykresów, zapisy z komputera z historią zapełnienia i
czyszczenia filtra i takie tam. Oraz jakiś tam kod, który oznacza, że czyszczenie
serwisowe jest bez sensu. W ASO wcale nie ukrywali, że lepiej wyciąć. Normy spalania
nadal spełnia, a według ecu filtr jest zawsze pusty i jest git. Jedyny minus to w
obudowie od filtra teraz nic nie ma i jest efekt gwizdu, jakby turbina padała.
Nie wiem, jak jest w oplu, ale w toyce jest opcja, którą można w serwisie włączyć i
wypalić śmieci z filtra, kiedy Twój styl jeżdżenia na to nie pozwala. Dobre,
skuteczne, ale na krótko, tanie ok. 200 zł. Ale jak Ci się ciągle włącza, a czujniki
są ok, to raczej bez cięcia się nie obędzie, bo i tak będzie to tańsze, niż
wymienianie wszystkiego po kolei, a na koniec okaże się, że i tak z samym filtrem
jest coś nie tak.
Jeśli będziesz gadał z ASO to pytaj czy w ramach sprawdzenia mogą Ci zaktualizować
soft, bo to często załatwia połowę problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.15 10:36 Myjk
- 25.03.15 12:59 twistedme
- 25.03.15 13:25 Myjk
- 25.03.15 13:32 Marek
- 25.03.15 15:04 abn140
- 25.03.15 14:26 Myjk
- 25.03.15 14:30 Myjk
- 25.03.15 14:39 Ergie
- 25.03.15 16:30 Cavallino
- 25.03.15 20:31 RadoslawF
- 25.03.15 21:01 twistedme
- 26.03.15 07:34 Myjk
- 26.03.15 08:39 Ergie
- 26.03.15 09:00 Marek
- 26.03.15 09:13 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=