eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPFRe: DPF
  • X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
    Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
    Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    z20no4639142igj.0!news-out.google.com!qk8ni67122igc.0!nntp.google.com!z20no3046
    498igj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 25 Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: DPF
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Wed, 25 Mar 2015 07:39:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558410
    [ ukryj nagłówki ]

    Ale w ASO dostałem kilka stron wykresów, zapisy z komputera z historią zapełnienia i
    czyszczenia filtra i takie tam. Oraz jakiś tam kod, który oznacza, że czyszczenie
    serwisowe jest bez sensu. W ASO wcale nie ukrywali, że lepiej wyciąć. Normy spalania
    nadal spełnia, a według ecu filtr jest zawsze pusty i jest git. Jedyny minus to w
    obudowie od filtra teraz nic nie ma i jest efekt gwizdu, jakby turbina padała.

    Nie wiem, jak jest w oplu, ale w toyce jest opcja, którą można w serwisie włączyć i
    wypalić śmieci z filtra, kiedy Twój styl jeżdżenia na to nie pozwala. Dobre,
    skuteczne, ale na krótko, tanie ok. 200 zł. Ale jak Ci się ciągle włącza, a czujniki
    są ok, to raczej bez cięcia się nie obędzie, bo i tak będzie to tańsze, niż
    wymienianie wszystkiego po kolei, a na koniec okaże się, że i tak z samym filtrem
    jest coś nie tak.

    Jeśli będziesz gadał z ASO to pytaj czy w ramach sprawdzenia mogą Ci zaktualizować
    soft, bo to często załatwia połowę problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: