-
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
z20no4639142igj.0!news-out.google.com!qk8ni67122igc.0!nntp.google.com!z20no3046
498igj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 25 Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: DPF
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Wed, 25 Mar 2015 07:39:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558410
[ ukryj nagłówki ]Ale w ASO dostałem kilka stron wykresów, zapisy z komputera z historią zapełnienia i
czyszczenia filtra i takie tam. Oraz jakiś tam kod, który oznacza, że czyszczenie
serwisowe jest bez sensu. W ASO wcale nie ukrywali, że lepiej wyciąć. Normy spalania
nadal spełnia, a według ecu filtr jest zawsze pusty i jest git. Jedyny minus to w
obudowie od filtra teraz nic nie ma i jest efekt gwizdu, jakby turbina padała.
Nie wiem, jak jest w oplu, ale w toyce jest opcja, którą można w serwisie włączyć i
wypalić śmieci z filtra, kiedy Twój styl jeżdżenia na to nie pozwala. Dobre,
skuteczne, ale na krótko, tanie ok. 200 zł. Ale jak Ci się ciągle włącza, a czujniki
są ok, to raczej bez cięcia się nie obędzie, bo i tak będzie to tańsze, niż
wymienianie wszystkiego po kolei, a na koniec okaże się, że i tak z samym filtrem
jest coś nie tak.
Jeśli będziesz gadał z ASO to pytaj czy w ramach sprawdzenia mogą Ci zaktualizować
soft, bo to często załatwia połowę problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.15 10:36 Myjk
- 25.03.15 12:59 twistedme
- 25.03.15 13:25 Myjk
- 25.03.15 13:32 Marek
- 25.03.15 15:04 abn140
- 25.03.15 14:26 Myjk
- 25.03.15 14:30 Myjk
- 25.03.15 14:39 Ergie
- 25.03.15 16:30 Cavallino
- 25.03.15 20:31 RadoslawF
- 25.03.15 21:01 twistedme
- 26.03.15 07:34 Myjk
- 26.03.15 08:39 Ergie
- 26.03.15 09:00 Marek
- 26.03.15 09:13 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=