-
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.149.235 with SMTP id ud11mr73659obb.42.1427269176410; Wed, 25
Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
z20no4639142igj.0!news-out.google.com!qk8ni67122igc.0!nntp.google.com!z20no3046
498igj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 25 Mar 2015 00:39:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: DPF
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Wed, 25 Mar 2015 07:39:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558410
[ ukryj nagłówki ]Ale w ASO dostałem kilka stron wykresów, zapisy z komputera z historią zapełnienia i
czyszczenia filtra i takie tam. Oraz jakiś tam kod, który oznacza, że czyszczenie
serwisowe jest bez sensu. W ASO wcale nie ukrywali, że lepiej wyciąć. Normy spalania
nadal spełnia, a według ecu filtr jest zawsze pusty i jest git. Jedyny minus to w
obudowie od filtra teraz nic nie ma i jest efekt gwizdu, jakby turbina padała.
Nie wiem, jak jest w oplu, ale w toyce jest opcja, którą można w serwisie włączyć i
wypalić śmieci z filtra, kiedy Twój styl jeżdżenia na to nie pozwala. Dobre,
skuteczne, ale na krótko, tanie ok. 200 zł. Ale jak Ci się ciągle włącza, a czujniki
są ok, to raczej bez cięcia się nie obędzie, bo i tak będzie to tańsze, niż
wymienianie wszystkiego po kolei, a na koniec okaże się, że i tak z samym filtrem
jest coś nie tak.
Jeśli będziesz gadał z ASO to pytaj czy w ramach sprawdzenia mogą Ci zaktualizować
soft, bo to często załatwia połowę problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.15 10:36 Myjk
- 25.03.15 12:59 twistedme
- 25.03.15 13:25 Myjk
- 25.03.15 13:32 Marek
- 25.03.15 15:04 abn140
- 25.03.15 14:26 Myjk
- 25.03.15 14:30 Myjk
- 25.03.15 14:39 Ergie
- 25.03.15 16:30 Cavallino
- 25.03.15 20:31 RadoslawF
- 25.03.15 21:01 twistedme
- 26.03.15 07:34 Myjk
- 26.03.15 08:39 Ergie
- 26.03.15 09:00 Marek
- 26.03.15 09:13 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS