eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Data: 2015-03-26 09:13:26
    Temat: Re: DPF
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    --Pojechałem dzisiaj w końcu do ASO, opisałem problem tak jak tu w pierwszym poście,
    poprosiłem, żeby sprawdzili ten DPF na kompie i sprawdzili ewentualną inną przyczynę.


    a wiec jeszcze raz bo widze ze sa jakies problemy:

    1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie

    pod porzadna diagnostyka kryje sie podpiecie opcoma/tech 2 i sprawdzenie wszystkich
    bledow ze szczegolnym uwzglednieniem ECU, wystepujace bledy (po zapisaniu raportu)
    kasujemy po czym wykonujemy jazde probna i ponownie sprawdzamy

    jesli brak bledow nastepne kroki mozna przeprowadzic w dowolnym wiekszym warsztacie
    niekoniecznie w ASO, zamawiamy czujnik (200 pln na allegro) i wymieniamy, jedziemy
    50-100-150 i patrzymy czy wypala (standard dla captivy w miescie to 400-500 km)

    szukamy nieszczelnosci w przewodach dpf najczesciej uszkodzeniu ulega przewod
    elastyczny sporadycznie sztywny/metalowy to standartowa usterka, ktora o dziwo
    potrafi polozyc wielu mechanikow i wtedy wyjezdzaja z flexem :-)

    PS jaki jest przebieg tej captivy ? zweryfikowany czy dziadek do kosciola w Reichu
    jezdzil ? DPF (sam filtr) tez nie jest wieczny

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: