    Date: Wed, 25 Mar 2015 08:04:09 +0100
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF

    W dniu 2015-03-25 o 06:04, Konfabulator pisze:
    > A czemu nie pojedziesz na komputer do Opla? Ja się męczyłem z Toyotą, a cześki też
    nic nie umiały powiedzieć, tylko kasę brały. W Toyocie byłem 5 minut, zapłaciłem 120
    zł i miałem natychmiastową diagnozę. Co prawda u mnie brzmiała ona ponad 5000 netto
    za nowy dpf lub wycięcie, ale po wycięciu jeżdżę szczęśliwie już 2 lata i zapomniałem
    o problemach.

    Teraz jak już mam wiedzę, co można i trzeba tam sprawdzić na tym kompie,
    to tak zrobię... Naczytałem się po prostu, że ASO jedyne, co proponują
    to nowy filtr. Wczoraj nawet dzwoniłem, żeby się dowiedzieć ile
    dokładnie kosztuje.

    Niestety 8500... :)

    Najlepiej facet mówi - no mogę sprawdzić, ale to straszna kasa... Jako
    pracownik nie mogę panu powiedzieć, co najlepiej z tym zrobić (z takim
    tonem w głosie: wiesz co mam na myśli, nie? haha).

    Mówię, no wiem, ale dla spokoju sumienia chciałbym się upewnić na 100%
    jakie są koszty.