    From: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DOBRA przejściówka usb - ata+sata ?
    Date: Fri, 15 Mar 2013 10:51:23 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 15 Mar 2013 09:40:12 +0100
    doszła do mnie wiadomość <khun8p$kt7$1@mx1.internetia.pl>
    od BartekK <s...@d...org> :

    >Jeśli chodzi o taki "dock" to na biurku używam gembird-a na usb3.0
    >HD32-u3s-1 - i jest ok, ale to co przedstawiłeś w terenie mi nie
    >przejdzie - jest zbyt duże, do wnętrza komputera/maszynki nie wcisnę, a
    >demontaż dysku to przeważnie katorga. Niby tylko kilka-kilkanaście
    >śrubek, by wyciągnąć blachę, do której jest dysk przykręcony, ale
    >jeszcze do tej blachy są często przypinane trytykami kabelki... a
    >wszystko w stanie "ledwo działa, więc nie ruszać"
    >przykładowa fotka
    >http://img.atmimg.com/images/ncr-atm-parts/445-0723
    046p2.jpg - dysk
    >przykręcany od dołu...
    >albo to
    >http://i00.i.aliimg.com/photo/v1/591797374/atm_part
    _atm_machine_NCR_5887_card.jpg
    >- wykręć zasilacz (który ma superkrótkie kable, więc najpierw wszystkie
    >wypnij, by wykręcić dysk)
    >
    >Przejściówka musi być w formie takiej "mydelniczki", lub wręcz z
    >gniazdkiem na taśmę IDE (a nie wpinana wprost w dysk), ale to jestem w
    >stanie sobie przelutować/przerobić

    Nie jest to zbyt wygodne, racja.
    Chciałem przeprowadzić parę testów, ale stacja była łaskawa się sp...
    Wysiadło dziadowskie złącze mini usb3 w urządzeniu(co za idiot
    projektował te złącza, zawsze uważałem, że całe to USB to wypierd
    szatana), jak się go lekko podegnie, to działa.
    Poza tym zasilacz ma 12V 2A, więc czasem może być mało.
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s