  • Data: 2013-03-15 11:02:56
    Temat: Re: DOBRA przejściówka usb - ata+sata ?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 10:51, Olaf Frikiof Skiorvensen pisze:
    > Chciałem przeprowadzić parę testów, ale stacja była łaskawa się sp...
    > Wysiadło dziadowskie złącze mini usb3 w urządzeniu
    Otóż to... jakby mogli to by zrobili podłączanie przyczepy kempingowej
    na mikro-usb... wszystko się pierdzieli 10x szybciej niż mogłoby, gdyby
    to zrobić solidnie.
    W moich przejściówkach usb-ATA przeważnie właśnie kabelek usb łamie się
    gdzieś przy obudowie, albo przy samej płytce, albo złącze ATA odpada od
    płytki (razem ze ścieżkami, żeby było trudniej naprawić) - a po kilku
    naprawach nie ma już czego się obudowa trzymać i odpada. Trzeba by wziąć
    nówkę sztukę i zalać klejem do pełna, ale to pewnie znów zdechnie z
    powodu awarii czipa (bo też się zdarzają).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173