eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 71. Data: 2011-05-27 20:11:51
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-27 18:49, venioo pisze:

    > Hmmm, nie wiem czy ktos zgadł, ale przyłączam się do zabawy:
    > uznany winnym ale ze względu na niską szkodliwość społeczną, brak
    > stałych dochodów itp. itd. i inne okoliczności łagodzące,
    > nieposzlakowaną opinię, niekaralność - kara w postaci nagany od sądu?

    No to po przejrzeniu całości widzę, że nie zgadłem :)
    "No to Władziu - za bezpieczny weekend!" ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 72. Data: 2011-05-27 20:16:30
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    60pln koszty sądowe? za 10 rozpraw??? powaznie tyle, czy tylko za jedną
    końcową rozprawe sądową tyle wyszło? bo OIDP jakoś w 2006 stawka
    wynosila ok. 130 od ROZPRAWY, więc nie warto bylo sie dlugo spierać ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 73. Data: 2011-05-28 00:10:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 16:28:48 +0200, DoQ napisał(a):

    > ATSD dalej k.. nie jestem w stanie pojąć, jakim cudem można "zawiesić"
    > PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie
    > wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie
    > dotkliwsza niż dla menela bez prawka.

    Oj, witaj w Bolandii...

    Jak można skazać kogoś za to, że sie nie zatrzymał policjantom, kiedy
    policjanci jechali ZA nim nieoznakowanym samochodem uprzywilejowanym?

    Mnie nie pytaj. Pytaj sąd w Łomży.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2011-05-28 08:56:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, May 27, 2011, 4:28:48 PM, you wrote:

> [...]
    > PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie
    > wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie

    Można nie tylko zabrać prawo jazdy ale również licencję pilota, gdyby
    sąd sie dowiedział, że oskarżony taką ma i chciał mu dopiec.

    Tu nie chodzi o to, czym kierował. Chodzi o kierowanie po alkoholu. O
    sam fakt zdolności do takiego czynu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 75. Data: 2011-05-28 09:11:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 08:56:34 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >sąd sie dowiedział, że oskarżony taką ma i chciał mu dopiec.
    >Tu nie chodzi o to, czym kierował. Chodzi o kierowanie po alkoholu. O

    Oskarzony mial do dyspozycji samochod, samolot, moze jeszcze statek.
    To skrajna nieodpowiedzialnosc ze pojechal rowerem, zabrac mu to trzy
    S.

    J.

  • 76. Data: 2011-05-28 10:12:31
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-27 18:57, Michał Gut pisze:

    > a to lejce na latawce tez mozna stracic jak sie latalo po pijaku na
    > rowerze?

    Można. Na wahadłowce nie można, bo ich polskie prawo nie przewiduje:)

    Shrek.

  • 77. Data: 2011-05-28 10:50:45
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwišzanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy majšc 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialnoœci.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, May 28, 2011, 9:11:48 AM, you wrote:

    > Oskarzony mial do dyspozycji samochod, samolot, moze jeszcze statek.
    > To skrajna nieodpowiedzialnosc ze pojechal rowerem, zabrac mu to trzy
    > S.

    Się nabijaj ale sąd ma do tego prawo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2011-05-28 14:25:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 19:49, 'Tom N' pisze:

    > Ostatnio Polska B, czyli od Wrocławia jednak kawałek -- najprędzej mnie
    > złapiesz w Azji, czyli z Przemyśla bez przekraczania Wisły, w weekend we wsi
    > z rondem bez znaków A-7 przy C-12 ;-)

    W mordę. A jaka jest nagroda za odgadnięcie tej zagadki ? Bo
    dalej nie wiem jak nagrodę dostarczyć ;)

    BTW, dziś jestem w wawie ... do jutra do 16. Bo o 17 teściowa
    przyjeżdża więc się zmywam ...

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 79. Data: 2011-05-28 14:27:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 19:06, r...@k...pl pisze:

    > No dobra, ale dlaczego nie chciałeś dogadać się z prokuratorem? Warunkowe
    > umorzenie nie wchodziło w grę?

    Prokurator jak mantrę powtarzał o prawku na ponad rok. To mnie
    nie urządzało wówcza. Nawet na "fali" tamtych zdarzeń zrobiłem
    sobie w oparciu o posiadany jeszcze dokument *międzynarodowe
    prawo jazdy* i w syt gdybym uwalił sprawę, po prostu wyjechałbym
    z kraju :)

  • 80. Data: 2011-05-28 16:36:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > W mordę. A jaka jest nagroda za odgadnięcie tej zagadki ? Bo dalej nie
    > wiem jak nagrodę dostarczyć ;)
    >
    > BTW, dziś jestem w wawie ... do jutra do 16. Bo o 17 teściowa przyjeżdża
    > więc się zmywam ...

    "Jest przeciek z pewnego źródła", że teściowa będzie o 15-tej. Razem z
    teściem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl