eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 61. Data: 2011-05-27 17:08:31
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 16:28:48 +0200, DoQ napisał(a):

    > ATSD dalej k.. nie jestem w stanie pojąć, jakim cudem można "zawiesić"
    > PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie
    > wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie
    > dotkliwsza niż dla menela bez prawka.

    A na rower wsiadać mu nie zakazali. To dopiero jest ciekawe :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2011-05-27 17:15:24
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-27 16:28, DoQ pisze:

> [...]
    > PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie
    > wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie

    NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

    Shrek.

  • 63. Data: 2011-05-27 18:49:36
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla osoby, która
    > strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i wysokość grzywny -
    > stawiam butelczynę Finlandii ;)

    Hmmm, nie wiem czy ktos zgadł, ale przyłączam się do zabawy:
    uznany winnym ale ze względu na niską szkodliwość społeczną, brak
    stałych dochodów itp. itd. i inne okoliczności łagodzące,
    nieposzlakowaną opinię, niekaralność - kara w postaci nagany od sądu?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 64. Data: 2011-05-27 18:56:49
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-27 17:15, Shrek pisze:

    > NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

    I rybakiem dalekomorski, paralotniarzem, itd. ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 65. Data: 2011-05-27 18:57:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > NIech się cieszy, że nie jest zawodowym pilotem:P

    a to lejce na latawce tez mozna stracic jak sie latalo po pijaku na rowerze?

  • 66. Data: 2011-05-27 18:57:33
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-27 17:08, MadMan pisze:

    > A na rower wsiadać mu nie zakazali. To dopiero jest ciekawe :)

    No co - wsiąść se mógł, tylko nogą się podpierać i nie jechać, a już tym
    bardziej PROWADZIĆ ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 67. Data: 2011-05-27 19:06:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 21:15:42 +0200, w <irm8su$51d$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > "Kłótnia" z tematu, to tak naprawdę spór pomiędzy starymi
    > wyjadaczami z pms, którzy twierdzili, że sprawę umoczę jak nic i
    > najlepiej dogadywać się z prokuratorem.

    No dobra, ale dlaczego nie chciałeś dogadać się z prokuratorem? Warunkowe
    umorzenie nie wchodziło w grę?

  • 68. Data: 2011-05-27 19:07:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 18:57:33 +0200, venioo napisał(a):

    > No co - wsiąść se mógł, tylko nogą się podpierać i nie jechać, a już tym
    > bardziej PROWADZIĆ ;)

    To był jakiś drugi wyrok oprócz tego podanego?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 69. Data: 2011-05-27 19:49:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:iro8cv$1s5$1@node2.news.atman.pl>:

    > 'Tom N' popsuł mi całą zabawę, no ale flaszkę zgarnia :)
    [...]
    > BTW Tom N - kaj ty mieszkasz pi razy drzwi, bo nie kojarzę ...

    A kojarzysz niejakiego Stasia Podróżnika? ;-)

    Raz mieszkam tu, raz tam, czasem z mieszkania wychodzę na pole, a czasem na
    dwór :D

    Ostatnio Polska B, czyli od Wrocławia jednak kawałek -- najprędzej mnie
    złapiesz w Azji, czyli z Przemyśla bez przekraczania Wisły, w weekend we wsi
    z rondem bez znaków A-7 przy C-12 ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 70. Data: 2011-05-27 20:10:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-27 18:57, Michał Gut pisze:

    > a to lejce na latawce tez mozna stracic jak sie latalo po pijaku na
    > rowerze?

    Kiedyś tak było, nie wiem jak teraz - (pewnie w zależności od kalibru
    przewinienia i orzecznictwa sądu) traci sie uprawnienia na prowadzenie
    czegokolwiek na lądzie, wodzie i powietrzu.

    --
    venioo
    GG:198909