-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Kefir" <k...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Date: Thu, 6 Aug 2009 09:32:40 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 91
Message-ID: <h5e0up$snp$1@news.onet.pl>
References: <h58pil$ll4$1@news.onet.pl>
<8...@n...googlegroups.com>
<h58t6k$vc0$1@news.onet.pl> <h5d4gk$hq3$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1249543961 29433 192.71.68.101 (6 Aug 2009 07:32:41 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Aug 2009 07:32:41 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606799
[ ukryj nagłówki ]Elou!
"Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
news:h5d4gk$hq3$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
>> .[...] To trzeba lubic, dlugo dojrzewac i pogodzic sie z porazka w
>> dziedzinie serwisowania. IMO taka HaDecja dla ubogich. Oczywiscie opinia
>> skrajnie subiektywna ;)
>>
> To faktycznie dla ubogich, bo jak widziałem lakier w 10 letnim często
> używanym harleju to wyglądał prawie jak nowy.
> A triumph nie przyjmował zażaleń na wytarty lakier. Bo kierownik nosił
> skórzane spodnie.
> Nie wiem jak rozwiązali sprawę, bo zalecali używanie tekstylnych spodni do
> swoich motocykli, a ostatnio wprowadzili skórzaną kolekcję firmowych
> ciuchów.
To akurat moga byc, przynajmniej czesciowo, skutki ekologii. Stare, trujace
olowiowe lakiery bija na leb te nowe woddne czy inne akrylowe siki (nie znam
sie, zaslyszane, nie zapamietane szczegolowo).
>
> Wiem, że jesteś fanem marki, ale powiedz czasem też o innych minusach niż
> kiepski serwis w PL.
Marki, hm, za duze slowo. Jestem fanem napedu 3-cylindrowego, poza tym
majciochy na polskim rynku nie ciesza sie powodzeniem - mozna toto kupic
bardzo tanio. Fakt, z Hinckley wyjezdza najwiecej sprzetow ktore chcialbym
uzytkowac. Dzieki smaczkom, wyrazistemu charakterowi uwazam ze europejskie
motocykle sa ciekawsze od Japonii choc w eksploatacji trzeba im wiecej
wybaczac lub doplacac.
Moj motocykiel ma przjechane 83 tkm, z czego ~43 pode mna. Dal sie polubic.
Walczylem z:
- korkiem ukladu chlodzenia. IMO ma wadliwa konstrukcje, zachodzi wilgocia,
koroduje i zacina sie. Na szczescie pasuje kazdy i polecam kupic Japonski
zanim bedzie za pozno.
- hamulcami (przod). Wybrano zaciski znane na pocz. lat 90-tych z GSXR-ach,
pozniej przez jakis czas w Bandicie. Do tego, niestety, doszla nie najlepsza
pompa hamulcowa. Sumarycznie spora porazka choc doszedlem z tym do ladu,
znaczy, hamuje pewnie, dobtra dozowalnosc lecz zbyt duzy jalowy skok klamki.
W ST1050 byl nawet recall, w Polsce oczywiscie nie obowiazywal. Problem nie
wystepowal np w Trophy lecz tam byla inna pompa.
- ostatnio wystapil problem z biegiem jalowym silnika lecz Jacek z
Powerproject polozyl temu kres. Rzecz jest dosc prozaiczna: w gaznikowcach
cos tam sie czysci, doreguluje, przy wtrysku zas jezdzi sie do zabicia a tam
takze trzeba poczyscic, doregulowac czy wymienic zuzywajacego sie TPS-a po
czym poinformowac o tym ECU. Generalnie trzeba gadac z ECU a w PL moze ze 3
osoby umieja.
- bardzo niska jakosc wykonania niektorych drobiazgow, no podnozki
kierownika (tqakze gumy). Srednia z calosci jednak nie jest takak kiepska,
np elektryka IMO bije na leb wiele Japsow i moge to uargumentowac.
- nadal upieram sie ze serwis moze cholernie zepsuc image marki i z T tak
uczyniono. Kiepska obsluga, jaja z zakupem czesci, nonszalancja, olewanie
klienta koncza sie niezadowoleniem z posiadanej zabaweczki, a jesli do tego
importer/producent zaczynaja mowic ludziom ze jezdza w niewlasciwych
ciuchach czy tez butach (taki przypadek takze znam) to juz zenada.
Obserwujac ludkow pracujacych u importera (poza paroma wyjatkami) widze
lansiarstwo i zero rzetelnosci, czy zwyklej ludzkiej przyzwoitosci. Wobec
"czlowieka z ulicy" oczywiscie bowiem jesli wydasz u nich kilkadziesiat
tysiecy badz jestes osoba z pierwszych strona gazet to tak, wtedy usmiech,
wazelinka i milutko. Business, nie motocyklizm czemu trudno sie tez
specjalnie dziwic. Szkoda dla tych ktorzy chca w tym, zamiast lansu i kasy
widziec nutke filozofii.
Sa chlubne wyjatki, bedzie ich w calej Polszcze ze trzy.
> Pisał tu swego czasu Dzielins, który pracował dla triumpha. I opowiadał,
> że kontrola jakości np. w lakierni skupiała się na prawej stronie
> elementów, bo tę klient ogląda w salonie - tak im dział marketingu
> powiedział.
A pracowal ktos we Wloszech lub w Hiszpanii przy montazu "Japonczykow" ?
Tez, ponoc, niezle cuda sie zdarzaja. A co sie ludziom w KTM-ach dzieje -
hoho ;) Jestem tez w szoku jak "spsiala" Jamahaha prze ostanie lata.
Reasumujac: po kilku latach krystalizowania sie oczekiwan wybralem
"wynalazek" i nie zaluje. Moze dlatego ze poznalem historie przedsiewziecia
od kiedy pewien Niemiec zaczal w Anglii skladac rowery ;) Nikogo jednak nie
namawiam gdyz w Polsce, zwlaszcza po zakupie uzywki, moze sie okazac ze
sprzet wiecej stoi niz jezdzi a wiekszoc mechanikow grzecznie pozbywa sie
natreta radzac cichutko by sprzedali toto czym predzej.
Uff. Przepraszam znudzonych. Jak ktos-cos, zapraszam na priwa. Ci ktorzy
napisali chyba nie moga sie poskarzyc ze zostali zbyci podobnie jak pytajac
importera/dealerow np o czesci ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.09 08:54 n...@s...com
- 06.08.09 09:02 Kefir
- 06.08.09 09:15 n...@s...com
- 06.08.09 10:07 kocyk
- 06.08.09 10:12 kocyk
- 06.08.09 10:16 Kefir
- 06.08.09 10:32 michal
- 06.08.09 10:51 kocyk
- 06.08.09 10:55 kocyk
- 06.08.09 22:24 Jasio
- 07.08.09 06:19 Tytus z Fabryki
- 07.08.09 09:26 kocyk
- 07.08.09 09:28 kocyk
- 07.08.09 10:22 Tytus z Fabryki
- 07.08.09 10:34 kocyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie