  • Data: 2009-08-06 10:55:06
    Temat: Re: DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    michal wrote:
    > "kocyk"
    >
    > ta sol w UK, to nie jest nadmorska. Sypia tu sol na drogi w ogromych
    > ilosciach, i co ciekawe sypia ZANIM termperatura spadnie, tylko na
    > podstawie prognozy.
    > Wieczorkiem leci piaskara po naszej uliczce? Rano termometr bedzie kolo
    > zera.
    >
    > W temacie korozji Hond: w FJS600 luszczy sie farba na felgach - od soli
    > wlasnie.

    I mamy odpowiedz. Ja dodalem to tylko tak proforma, bo uknula sie taka
    obiegowa opinia, ze honda to honda, a suzuki i kawasaki to zlom co sie
    rozsypuje od patrzenia. Dlugo uwazalem, ze musi byc cos w tej opinii, ze
    nie jest zupelnie bezpodstawna. Az w koncu kupilem suzuki i kawasaki, i
    jakos przestalem tak uwazac. Rozpatrywac dzis trzebaby poszczegolne
    modele, sama marka przestala cokolwiek znaczyc, jedyny pewnik, to ze
    honda bedzie nudna.
    K.14.